عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی برگزار شد


سومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

سومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،سومین جلسه ثبت وقایع حیاتی به ریاست احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول در محل فرمانداری تشکیل شد.

فرمانداراظهارداشت:با عنایت به اقدامات خوبی که تاکنون در جهت ثبت بهنگام وقایع حیاتی در مهلت قانونی صورت پذیرفته مسئولان شهرستان باید توجه بیشتری به این مقوله داشته باشند.

تجری مفرد بیان داشت:ثبت وقایع حیاتی عامل رشد و شکوفایی هر کشوراست و ثبت به موقع ازعوامل بسیار مهم توسعه و برنامه ریزی درهر جامعه محسوب می شود وباید برای ثبت وقایع حیاتی ضمن فرهنگ سازی واطلاع رسانی صحیح ؛ضرورت این امر برای عموم مردم تبیین شود .

فرماندارگفت:اهمیت و جایگاه آمار و اطلاعات دربرنامه ریزی وتدوین برنامه های توسعه اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی بسیار مهم است .

وی اظهارداشت:دستگاههای اجرایی باید با تعامل وهمکاری با اداره ثبت احوال در چهار چوب مناسب و هدفمند در این خصوص برنامه ریزی نمایند.

وی با تأکید بر نقش محوری برنامه‌ریزی در امور توسعه‌ی شهرستان ، استخراج آمار دقیق و منظم وقایع را رکن مهمی دراثرگذاری و دقت برنامه‌ریزی‌ها دانست و خواستار توجه جدی به این امر از سوی دستگاه‌های مربوطه شدند.

در ادامه جلسه امان زاده،رئیس ثبت احوال شهرستان علی آباد کتول ضمن قدردانی ازحمایت های فرماندارشهرستان مطالبی را در راستای وقایع حیاتی (ولادت ، وفات،ازدواج وطلاق) و طرح های در دست اقدام ثبت احوال ایرادو یادآوری نمودند: که ثبت به موقع وقایع چهارگانه از نیازهای اساسی برنامه ریزی جمعیت وپایه واساس تصمیم گیری کلان کشور می باشد.

وی افزود:همچنین برای اجرای برنامه های اقتصادی ،اجتماعی وسیاسی و... منوط به وجود آمار صحیح و دقیق می باشد.

رئیس ثبت احوال همچنین گزارشي از ثبت وقايع حياتي چهارگانه وآمار عملکردی سال 1395 ومقایسه آن با مدت مشابه سال قبل را ارائه واز برگزاری منظم جلسات این کارگروه واحساس مسئولیت اعضاء وهمکاری مبنی بر اعلام وقایع توسط دستگاههای ذیربط تقدیر وتشکر نمودند.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1326
بازدید سال:7031
بازدید کل:1928582