عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهارمین جلسه ستادانتخابات فرمانداری برگزارشد


چهارمین جلسه ستادانتخابات فرمانداری برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

چهارمین جلسه ستادانتخابات فرمانداری برگزارشد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری،چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا باحضوراحمدتجری مفرد فرماندارومسئولین کمیته های انتخابات درمحل دفتر فرمانداری برگزارشد.

فرماندارو رئیس ستاد انتخابات شهرستان در این جلسه با اشاره به عملکرد خوب و شایان توجه ستاد انتخابات شهرستان در دور قبلی ( انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ) ، به همکاری و تعامل بیشتر بین مسئولین ستاد انتخابات در شهرستان تاکید نمود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه وزارت کشور در برگزاری انتخابات اظهار داشت : دو وظیفه اصلی و اساسی وزارت کشور در سطح کلان ، برقراری نظم و امنیت و ایجاد رفاه و آسایش عمومی و دیگری ، برگزاری انتخابات می باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان علی آباد کتول در ادامه به سیاست ها و ویژگی های کلی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ریاست محترم جمهور مبنی بر اصول اساسی در برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود : 3 اصل اساسی در برگزاری انتخابات که باید بیش از هرچیز مورد توجه قرار گیرد عبارتند از : 1- حفظ امنیت در اجرای انتخابات و جلوگیری از ایجاد نا امنی 2-حفظ سلامت انتخابات 3-بالا بردن مشارکت مردمی و حضور سراسری مردم در پای صندوق های رای.

وی با بیان این مطلب که انتخابات سال 96 به صورت همزمان ( ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ) برگزار می گردد تصریح داشت : نقش هریک از پرسنل وزارت کشور مطابق با چارت تشکیلاتی ستاد انتخابات در حوزه استانی و شهرستانی مشخص بوده و وظایف مربوطه تعریف شده است، لذا داشتن برخی ویژگی ها از جمله قانونمند بودن، اعلام بی طرفی نسبت به گروه ها و احزاب سیاسی، رعایت شئونات مختص پرسنل وزارت کشور در برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و بدور از حاشیه بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

وی در خاتمه بر شناسایی مشکلات احتمالی در روند اجرای انتخابات توسط مسئولین کمیته ها و اعضای ستاد انتخابات شهرستان و اعلام آنها قبل از برگزاری انتخابات تاکید نمود.

در ادامه جلسه ، هریک از پرسنل به ارائه نظرات و پیشنهادات مربوط به برگزاری انتخابات پرداختند.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 172
بازدید دیروز: 102
بازدید ماه:172
بازدید سال:5877
بازدید کل:1927428