عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول برگزارشد


دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس شورا اظهار داشت : شورای آموزش و پرورش بازوی توانمندی در توسعه ، پیشرفت اهداف سند تحوّل آموزش و پرورش است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ، محمدرضا صالح آلوستانی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش و سایر اعضاء برگزار گردید .

احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس شورا اظهار داشت : شورای آموزش و پرورش بازوی توانمندی در توسعه ، پیشرفت اهداف سند تحوّل آموزش و پرورش است و با تمام توان و امکانات بایستی به دنبال تربیت افراد دانشمند و خلاق باشیم .

فرماندار و رئیس شورا با اشاره به اینکه آسیب های زیادی از جمله : 1- بیکاری و عدم اشتغال جوانان 2- آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی ما را تهدید می کند و در همین راستا وظیفه آموزش و پرورش بسیار سنگین است و همه ی ما باید با واقعیات زندکی کنیم و رسالت خود را در هر مسئولیتی که هستیم به نحو احسن انجام دهیم و در جهت رفاه معلّمان و خدمات رسانی مطلوب را جهت ایجاد انگیزه بین فرهنگیان افزایش دهیم .

احمد تجری مفرد با اشاره به اینکه میادی بی سوادی را بایستی مسدود نماییم و پوشش تحصیلی را افزایش و همه ی افراد لازم التعلیم را تحت پوشش صددرصدی قرار گیرند و از خواستار همکاری بیشتر خانواده ها با آموزش و پرورش در تمام زمینه ها شدند .

وی با بیان اینکه برنامه ریزی دقیق هدایت تحصیلی را خانواده ها و مسئولین آموزش و پرورش جدّی بگیرند و سرنوشت فرزندان در گرو همین هدایت مطلوب است در ادامه گفت : گرایش به هنرستان ها نیز می تواند گامی مؤثر در جهت اشتغال زایی باشد .

احمد تجری مفرد در پایان گفت : انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را پیش رو داریم و حضور حداکثری مردم در انتخابات را خواستار شدند تا اقتدار نظام اسلامی را به جهان نشان دهند .

محمدرضا صالح آلوستانی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان با گرامی داشت روز شهید و اینکه شهداء دِین بزرگی به ما دارند و با تبعیت از امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به وظیفه ی خود به خوبی عمل نماییم و افزود : شهرستان علی آبادکتول میزبان مسابقات مهارت آموزشی هنرجویان هنرستان های استان گلستان است و این گونه آزمون ها در توانمندسازی هنرجویان مؤثر است و هنرستان ها نیازمند توجه جدّی می باشند و تجهیزات لازم را باید فراهم کنیم تا در آینده هنرجویان با مهارت لازم وارد بازار کار شوند .

وی افزود : طبق برنامه ششم توسعه 50 درصد دانش آموزان بایستی به سمت رشته های هنرستانی سوق داده شوند تا در جهت دستورالعمل هدایت تحصیلی برای آگاهی خانواده ها ، دانش آموزان و مشاوران و مدیران جلسات توجیهی صورت گیرد و به طور مستمر ادامه داشته باشد و با توجه به ظرفیت و نیروی انسانی دانش آموزان به رشته های نظری ، فنی و حرفه ای هدایت شوند .

ایشان در بخش پایانی سخنانش گفت : برای اسکان مسافران نوروزی فضا و امکانات لازم پیش بینی شده است و نسبت به سال قبل 40 درصد ظرفیت پذیرش مسافران افزایش یافته است .

لازم به ذکر است هر یک از اعضای حاضر در جلسه نظرات و دیدگاه های خود را بیان نمودند و در پایان آخرین مصوبات سال 1395 شورای آموزش و پرورش انجام شد .

دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:1016
بازدید سال:6721
بازدید کل:1928272