عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان علی‌آبادکتول


نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان علی‌آبادکتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان علی‌آبادکتول

فرماندار شهرستان گفت : ساخت مدارس و تجهيز آن از مهمترين امور فرهنگي و کار بزرگ خير و خداپسندانه محسوب مي شود .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان علی‌آبادکتول باحضوراحمدتجری مفردفرماندارشهرستان،محمدرضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ،محمدحسین کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، محمدرضا صالح‌آلوستانی مدیر جمعی از مسئولان شهرستانی و مردم شهر مزرعه کتول در محل حسینیه صابری برگزار گردید .

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول با اشاره به اینکه دولت همواره بر حسب وظيفه و اهميت علم و دانش و نياز دانش آموزان نسبت به ساخت و تجهيز مدارس تأکید کرد و بیان داشت : ساخت مدارس و تجهيز آن از مهمترين امور فرهنگي و کار بزرگ خير و خداپسندانه محسوب مي شود و دولت تدبیر و امید نیز از آن با جديت حمايت مي كند .

محمدرضا صالح‌آلوستانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اینکه مدرسه سازی از کارهای خیر و جزء باقیات و صالحات است و این توفیق نصیب هرکسی نمی شود ، اظهار داشت : در دین مبین اسلام به کارهای خیر سفارش و تأکید بسیار شده و مالی که در راه خدا هزینه و چندین برابر می‌شود .

مدير آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه ۲۱ آموزشگاه در سطح شهرستان توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است و گزارشي از نقش و اهميت موضوع مشاركت خيرين مدرسه ساز که پشتوانه محکمی برای آموزش و پرورش در كنار برنامه هاي عمراني دولت محسوب می شوند و گفت : هنوز در شهرستان و برخي روستاها به مدارس جديد و تجهيز آنها نيازمنديم .

محمدحسین کمیلی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان در جمع مسئولین و مردم شهر مزرعه کتول خاطر نشان کرد : بهترین پشتوانه اسلام و دین، ثروتمندان متدین هستند که با قناعت در اموال خویش دین را به موقع و در زمان های حساس یاری کرده و با مبارزه با هوای نفسانی خویش از مال خود در امور خیر و در راه خدا می گذرند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان با بيان اينكه شهرستان علی‌آبادکتول در بین شهرهای استان مقام نخست خیرین مدرسه‌ساز را به خود اختصاص داده است تصریح کرد : اميد مي‌رود كه گسترش فرهنگ مدرسه‌سازي و جذب تعهدات خيرين در جهت توسعه فضاهاي آموزشي بیشتر از گذشته باشد و در این امر خداپسندانه مشارکت جمعی مردم بسیار حائز اهمیت است .

منصور خسروی رئیس خیرین مدرسه ساز شهرستان علی‌آبادکتول با اشاره به اینکه خیرین شهرستان حدود ۲۹ هکتار زمین تاکنون به آموزش و پرورش اهداء نمودند و آنها (خیران) را الگو و نماد سخاوت دانست و افزود : در سبد خانواده کمک به مدرسه سازی و کار خیر را حتماً قرار دهند

گفتنی است در این مراسم گروه سرود کانون شهید رجایی شهر مزرعه کتول سرود زیبایی را اجرا نمودند .

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان علی‌آبادکتول

 

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان علی‌آبادکتول

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:958
بازدید سال:6663
بازدید کل:1928214