عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید معاون فرماندار علی آباد کتول ازمحل توزیع میوه ویژه شب عید


بازدید معاون فرماندار علی آباد کتول ازمحل توزیع میوه ویژه شب عید

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بازدید معاون فرماندار علی آباد کتول ازمحل توزیع میوه ویژه شب عید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،دکاترزنگانه معاون فرماندار علی آباد کتول، ازمحل توزیع میوه ویژه شب عید در محل اداره تعاون روستایی علی آباد کتول بازدید نمودند.

معاون گفت:به مقدارکافی میوه (پرتقال و سیب) جهت عید نوروز با قیمت مصوب دولتی تهیه و در حال توزیع می باشد.

شایان ذکراست،عرضه به موقع و اختلاف قیمت موجب استقبال خوب مردم شده ؛که این امر تقدیرمعاون از روسای ادارات مرتبط و توزیع کنندگان را به همراه داشت .

محمد علی آبادی رِیس اداره تعاون روستایی علی آباد کتول با بیان اینکه روند خرید و ذخیره سازی توسط شبکه تعاون روستایی ادامه دارد افزود: بر اساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده هیچ گونه نگرانی در تامین منابع پروتئینی و میوه شب عید در شهرستان نخواهیم داشت و به تدریج متناسب با میزان تقاضا به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

رئیس اداره تعاون روستایی ادامه داد: توزیع میوه شب عید طرح تنظیم بازار استان در ۱۱ مرکز عرضه از ۲۷ اسفند ماه سال جاری در سطح شهرستان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ ماه ۹۶ ادامه می‌یابد.

علی آبادی ضمن تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر نحوه توزیع و عرضه در مراکز فروش ادامه داد: سایر اقلام مورد نیاز مردم در شب عید شامل برنج، اقلام پروتئینی مانند گوشت قرمز و سفید و شکر نیز در مرکز بزرگ عرضه مستقیم کالاهای اساسی واقع در خیابان کارخانه پنبه آماده خدمتگزاری به مردم عزیز شهرستان می باشد.

علی آبادی گفت: مسئولیت تنظیم بازار شب عید بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است و نظارت بر نحوه توزیع و عرضه محصولات در مراکز فروش نیز به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است.

وی افزود: با فرا رسیدن ایام پایانی ماه اسفند، به طور معمول برخی سودجویان سعی در ایجاد بازار سیاه میوه، آجیل و مواد پروتئینی می کنند که این امر در برخی موارد مشکلاتی را در سال های گذشته در شهرستان ایجاد کرده است.

بازدید معاون فرماندار علی آباد کتول ازمحل توزیع میوه ویژه شب عید

 

بازدید معاون فرماندار علی آباد کتول ازمحل توزیع میوه ویژه شب عید

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:1086
بازدید سال:6791
بازدید کل:1928342