عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تبریک سال جدید فرماندار درجلسه داخلی با کارکنان فرمانداری


تبریک سال جدید فرماندار درجلسه داخلی با کارکنان فرمانداری

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تبریک سال جدید فرماندار درجلسه داخلی با کارکنان فرمانداری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول جلسه داخلی کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابعه شهرستان با حضوراحمد تجری مفرد فرمانداردر محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

دراین جلسه فرماندار شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به کارکنان فرمانداری و تقدیر و تشکر از تک تک کارکنان به خاطر زحماتی که در طول سال 95 کشیده اند و همچنین تقدیر و تشکر از خانواده های کارکنان به خاطر تحمل سختی ها و مشکلات ناشی از ساعت کار زیاد همسران خود ضمن اشاره به آیات و احادیث هدف نهایی از خلقت انسان را قرب و رسیدن به خداوند منان دانستند و ضمن تأکید بر خانه تکانی دل در آستانه فرا رسیدن سال نو، گذشت و بردباری را مهمترین نعمت اسلام برای مسلمانان دانسته و همگان را به پیروی از سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) در گذشت از دیگران و از بین بردن کینه ها و کدورتها دعوت نمودند.

وی بااشاره به این که ثبت نام انتخابات شوراها از 30اسفند تا 6فروردین می باشد گفت: یکی از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید در سال جاری برگزاری انتخابات سالم وقانونمند با مشارکت حداکثری مردم است.

فرماندار مجموعه فرمانداری و نقش همکاران فرمانداری و بخشداری ها را در موفقیت های شهرستان مهم ارزیابی نمود و خاطر نشان کرد: در سالی که برگزاری دوانتخابات مهم را در پیش روی داریم باید با دقت نظر ورعایت موارد قانونی انشالله در انجام وظایف خود کوشا وفعال باشیم.

نماینده عالی دولت تدبیر وامید در شهرستان،پایبند بودن به قانون، رعایت نظم و انضباط اداری ، هماهنگی و همکاری در اداره و تعامل با ادارات ونهادها، آمادگی کامل برای اجرای برنامه ها و دستورات، پیگیری و انجام دیگر امورات اداری همزمان با اجرای برنامه های انتخابات، برگزاری منظم جلسات، خبر رسانی دقیق تمامی موارد انتخابات، تقسیم کار وهماهنگی لازم تاکید نمود.

سپس هرکدام از کارکنان فرمانداری در سخنانی ضمن تشکر از زحمات فرماندار شهرستان سال نو را به همکاران تبریک گفته و آرزوی سالی خوب و خوش همراه با موفقیت و کامیابی برای همکاران و خانواده های آنان نمودند.

تبریک سال جدید فرماندار درجلسه داخلی با کارکنان فرمانداری

 

تبریک سال جدید فرماندار درجلسه داخلی با کارکنان فرمانداری

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2768
بازدید سال:2768
بازدید کل:1924319