عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کمیته اطلاع رسانی انتخابات وظیفه مهمی جهت انعکاس اخبارانتخاباتی به عهده دارد


کمیته اطلاع رسانی انتخابات وظیفه مهمی جهت انعکاس اخبارانتخاباتی به عهده دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

کمیته اطلاع رسانی انتخابات وظیفه مهمی جهت انعکاس اخبارانتخاباتی به عهده دارد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفردفرماندارورئیس ستاد انتخابات شهرستان درنشست بامسئول حراست ومسئول کمیته اطلاع روسانی ومسئول نقیله انتخابات فرمانداری گفت: کمیته اطلاع رسانی انتخابات وظیفه مهمی جهت انعکاس اخبارانتخاباتی به عهده دارد.

وی اطلاع رسانی شایسته و صحیح به مردم را لازمه کار کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی دانست و تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، زمینه سازی حضور گسترده  مردم در انتخابات است.

تجری مفردگفت :تلاش برای استفاده مناسب از ظرفیت و فضای رسانه‌ای و مطبوعات در عرصه تبلیغات انتخاباتی با هدف جذب و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محور اصلی کار این کمیته است که در سایه همکاری و تعامل مناسب میان مسئولان ستاد انتخابات و اصحاب رسانه می تواند به منصه ظهور برسد.

درادامه ابوالفضل مومنی مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان علی آباد کتول به تشریح وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی پرداخت و گفت : باید شرایطی فراهم نمود تا مردم حضور حد اکثری در انتخابات داشته باشند و بتوانند با آگاهی و بصیرت در انتخابات حضور یافته و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند .

قنبر دیلم کتولی مسئوا حراست فرمانداری گفت: اطلاع رساني به موقع، صحيح و شفاف از جمله  اقدامات بسيار ضروري در امر برگزاري انتخابات است که در این راستا ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری که مي تواند علاوه بر حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي، از هرگونه تنش و ناامني در برگزاري انتخابات خودداري کند، از اهم وظایف این کمیته است.

درپایان مسئول حراست فرمانداری ازهمه خبرنگارانی که دارای مجوز خبرنگاری می باشند درامر برگزاری انتخابات دعوت بعمل می آورد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 556
بازدید ماه:5693
بازدید سال:11398
بازدید کل:1932949