عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رئیس کمیته فناوری اطلاعات انتخابات علی آباد کتول از آمادگی این کمیته خبرداد


رئیس کمیته فناوری اطلاعات انتخابات علی آباد کتول از آمادگی این کمیته خبرداد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات انتخابات علی آباد کتول از آمادگی این کمیته خبرداد

به گزارش کمیته تبلیغات واطلاع رسانی انتخابات فرمانداری علی اباد کتول،محسن سوخته سرائی مسئول فنی و عمرانی فرمانداری و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول، از آمادگی کامل کمیته فناوری اطلاعات برای برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در شهر علی آباد کتول و انتخابات نیمه مکانیزه در سایر شعب شهرستان خبر داد.

"مهندس محسن سوخته سرایی" با بیان این مطلب گفت: با توجه به نقش پررنگ کمیته فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات در راستای کاهش چالشهای پیش رو و رسیدگی به امور فنی و زیرساختهای انتخابات در سطح شهرستان ، فعالیت این کمیته از ابتدای روزشمار انتخابات آغاز و تا روزهای پس از برگزاری انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کمیته فناوری اطلاعات از ترکیب؛ رئیس فناوری اطلاعات فرمانداری ، روسای ادارات مخابرات ، برق ، اوقاف و امور خیریه ، آموزش و پرورش ، پست ،و فنی و حرفه ای ، نیروهای پشتیبان فرمانداری و بخشداری ، کمیته فنی و سرگروه های شعب و کاربران رایانه تشکیل و ابلاغ ایشان بر اساس دستورالعمل های مربوطه صادر و ضمن تاکید بر رفع موانع و مشکلات احتمالی در حوزه فعالیت خود ، در جهت برگزاری بدون نقص انتخابات در غالب کمیته فناوری اطلاعات فعالیت خواهند داشت.

مهندس سوخته سرایی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از افراد دارای تخصص و تعهد به عنوان کاربران رایانه گفت: از اسفند ماه سال گذشته فراخوان کاربران رایانه از بین متخصصین و علاقه مندان آغاز و تا اواخر فروردین ماه ادامه داشت. در این مدت تعداد 180 نفر آقایان و 80 نفر بانوان به عنوان متقاضی ثبت نام داشته اند که با توجه به تخصصی بودن فعالیت ، علاوه بر شرایط عمومی ، میزان مهارت رایانه متقاضی نیز در غالب آزمون که در تاریخ های 9 و 10 اردیبهشت برگزار خواهد شد مورد بررسی قرار گرفته و افرادی که امتیاز لازم را کسب نمایند به عنوان کاربر شعب اخذ رای مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در کنار این موضوع تعدادی از متخصصین و با تجربه های مباحث رایانه ای که در انتخابات گذشته سابقه همکاری با کمیته فناوری اطلاعات را داشته اند به عنوان تیمهای فنی و نیروهای پشتیبان در کمیته فناوری مشغول به فعالیت شده و وظیفه آموزش کاربران و مدیریت فنی و حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شعب را به عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در شهر علی آباد کتول گفت: در این دوره از انتخابات بکارگیری نیروهای پشتیبان و سرگروه شعب با توجه به برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در قسمت شورای شهر علی آباد کتول متفاوت خواهد بود ، به طوریکه در شعب تمام مکانیزه به ازای هر 5 شعبه اخذ رای 1 سرگروه و در شعب نیمه مکانیزه به ازای هر 10 شعبه اخذ رای یک سرگروه تعیین میشود.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول در پایان به اهمیت و ضرورت بحث آموزش اشاره و تاکید کردند: پس از فرآیند ارزیابی تخصصی و عمومی و همچنین فرآیند استعلام و گزینش کاربران ، دوره های آموزشی راهبری شعب در گروه های 6 نفره (برای تمام مکانیزه) و 11 نفره (برای نیمه مکانیزه) توسط سرگروه مربوطه از 14 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته آغاز تا ضمن کسب توانایی لازم با نحوه راهبری نرم افزار شعب با سرگروه خود نیز آشنا گردد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات انتخابات علی آباد کتول از آمادگی این کمیته خبرداد

 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات انتخابات علی آباد کتول از آمادگی این کمیته خبرداد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 87
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2734
بازدید سال:2734
بازدید کل:1924285