عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کمیته فنی ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه کمیته فنی ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش کمیتهاطلاع رسانی انتخابات فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفردفرماندار شهرستان در جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخاباتبا تاکید بر اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه اظهار داشت :کمیته فناوری اطلاعات از مهمترین کمیته های کاری ستاد انتخابات است که به عنوان باوزیی توانمند مجریان برگزاری انتخابات را برای ابرگزاری این مانور بزرگ سیاسی ،اجتماعی همراهی می کنند.
تجری مفرد با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در علی آباد کتول بر ضرورت مدیریت و برنامه ریزی قبل از برگزاری انتخابات ،همسویی و تعامل اعضاء جلسه در جهت تسریع امور اجرایی و برگزاری انتخابات تاکید کرده و لازمه موفقیت در انتخابات علی الخصوص کمیته فناوری اطلاعات را تجهیز و توسعه در بحث فناوری بیان کرد.
وی با بیان این مطلب که اعضاء کمیته فناوری در انتخاب کاربران رایانه شعب دقت لازم را داشته باشند تا از تکرار ایرادات و مشکلات دوره های قبل جلوگیری شوداظهار داشت : : آمادگی در شعب اخذ رای در زمینه ی تجهیزات ، کاربر آموزش دیده ، زیرساخت و امکانات فنی از امور قابل اهمیتی است که بایستی با دقت و حساسیت بالایی مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار شهرستان و رئیس ستاد انتخابات افزود: کمیته فناوری انتخابات شهرستان از هم اکنون تمام امکانات خود را در زمینه مخابرات،برق و... مورد بررسی قرار داده تا برای برگزاری انتخابات بصورت الکترونیکی هیچ مشکلی بوجود نیاید .
فرمانداردرپایان اظهارداشت:تعداد2700نفردر برگزاری انتخابات شهرستان علی آباد کتول مشغول به فعالیت می باشند وان شاالله همه دست به دست هم داده تاانتخاباتی سالم وپروشوربرگزارکنیم وباردیگر دشمنان این مزوبوم نا امید شوند.

جلسه کمیته فنی ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه کمیته فنی ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:420
بازدید سال:6125
بازدید کل:1927676