عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جانبازان به عنوان سرمایه های ارزشمند و مایه افتخار و برکت کشور هستند


جانبازان به عنوان سرمایه های ارزشمند و مایه افتخار و برکت کشور هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جانبازان به عنوان سرمایه های ارزشمند و مایه افتخار و برکت کشور هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،مراسمی به مناسبت روز جانباز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان و تعداد کثیری از جانبازان عزیزدر محل مسجد روستای چینو برگزار شد.

وی گفت: دشمنان اسلام و کشور انتظار شکست در جنگ به خصوص در اوایل آنرا نداشتند و آماده گرفتن جشن پیروزی و شکست ایران بودند که با لطف خداوند متعال، رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و تلاش مردم این آرزو را به گور بردند.

تجری مفرداظهارداشت:: شهرستان علی آباد کتول در باروری درخت تنومند انقلاب از لحاظ تقدیم شهید و جانباز آمارزیادی را دارد و علی آباد کتول همیشه در تحولات نقش بسزایی داشته است .

فرماندارابراز داشت: جانبازان به عنوان سرمایه های ارزشمند و مایه افتخار و برکت کشور هستند.

وی گفت: جانبازان نماد صبر، مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی هستند و پایبندی به آرمانهای شهدا و جانبازان و قدم گذاشتن در این مسیر باید در راس امور قرار گیرد و ارج نهادن به این بزرگواران موجب رشد روز افزون فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

تجری مفرد افزود: شهرستان علی آبادکتول ازشهر هایی است که شهید در دفاع از حرم حضرت زینب (س) تقدیم اسلام کرده است و ما به این ایثارگری افتخار کرده و خود را موظف به حفاظت از خون این شهدا میدانیم.

وی درپایان گفت : در شور سیاسی که در تاریخ 29 اردیبهشت به وقوع خواهد پیوست همه شرکت خواهیم کرد و از جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کردوباردگر شمابزرگواران همچنان گذشته ازآرمان های این انقلاب دفاع کرده اید باردگر باحضور پوشورتا ن در انتخابات دوباره پشتبان این نظام ولایت بوده وهستید وشمنان راناامید می کنید.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 462
بازدید دیروز: 516
بازدید ماه:2410
بازدید سال:8115
بازدید کل:1929666