عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه توجیهی-اخلاقی نامزدهای شورای روستاهای بخش مرکزی برگزارشد


جلسه توجیهی-اخلاقی نامزدهای شورای روستاهای بخش مرکزی برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه توجیهی-اخلاقی نامزدهای شورای روستاهای بخش مرکزی برگزارشد

 

به گزارش کمیته تبلیغات واطلاع رسانی انتخابات شهرتان علی آباد کتول،احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان در جلسه توجیهی-اخلاقی نامزدهای شورای روستاهای بخش مرکزیضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده کاندیداهای شورای اسلامی در صحنه انتخابات از آنها خواست که از همه توان و امکانات قانونی برای معرفی خود به مردم تلاش نمایند و از تخریب و انجام موارد غیر قانونی در تبلیغات خودداری نمایند.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق و رفتار اسلامی کاندیداها در هنگام تبلیغات عنوان کرد: کاندیداها با تخریب و نفی یکدیگر و زیرسوال بردن خدمات دولت های فعلی و قبلی، اقداماتی که بهانه ای به دست دشمنان اسلام و نظام دهد انجام ندهند.

تجری مفرد با تأکید بر احترام به قوانین و مقررات انتخاباتی در تمام مراحل انتخابات توسط داوطلبان بیان کرد: داوطلبان در اظهارات خود و تبلیغات انتخاباتی، اصول و ارزش‌های اساسی نظام اسلامی را مدنظر قرار دهند.

وی با تأکید بر احترام به قوانین و مقررات انتخاباتی در تمام مراحل انتخابات توسط داوطلبان بیان کرد: داوطلبان در اظهارات خود و تبلیغات انتخاباتی، اصول و ارزش‌های اساسی نظام اسلامی را مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه گفت: امروز مهمترین اصل حضور گسترده مردم در انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست و این امر زمانی محقق خواهد شد که مردم نسبت به قانونمداری همه داوطلبان یقین حاصل کنند.

تجری مفرد حضور گسترده مردم در انتخابات را یک عامل مهم در مصونیت نظام جمهوی اسلامی دانست و گفت: حضور پرشور شما داوطلبان در عرصه انتخابات نیز می‌تواند سهم بسزایی در حضور گسترده مردم داشته باشد.

وی تصریح کرد : یکی از مهمترین وظایفی که باید از سوی داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مد نظر قرار گیرد، عمل به قانون است که همه افراد در برابر قانون مساوی هستند.

ملک حسینی بخشدارمرکزی مسئله انتخابات را قیامتی بیان کرد و دادن وعده های دروغ را کلک انتخاباتی دانست و خطاب به کاندیداهای حاضر در جلسه عنوان داشت از پرداختن به مسائل سیاسی و قومیتی ، تخریب همدیگر ، دادن وعده های دروغ و سوء استفاده از احساسات مردم پرهیز نمایند.

بخشدارفرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر "فرا گیر کردن مشارکت در انتخابات ” را فصل الخطاب قرار داد و استفاده از هر ظرفیت و فرصتی برای برگزاری انتخاباتی سالم ، بانشاط و با رعایت مر قانون را وظیفه مندی ستاد بیان نمود و اظهار امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه کاندیداهای این دوره شاهد برگزاری انتخاباتی شفاف ، انتخاب افراد اصلح و با مشارکت حداکثری باشیم.

 

جلسه توجیهی-اخلاقی نامزدهای شورای روستاهای بخش مرکزی برگزارشد

 

جلسه توجیهی-اخلاقی نامزدهای شورای روستاهای بخش مرکزی برگزارشد

 

جلسه توجیهی-اخلاقی نامزدهای شورای روستاهای بخش مرکزی برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2671
بازدید سال:2671
بازدید کل:1924222