عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تشکیل جلسه ستاد جهیزیه وازدواج درعلی آباد کتول(گزارش تصو یری)


تشکیل جلسه ستاد جهیزیه وازدواج درعلی آباد کتول(گزارش تصو یری)

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تشکیل جلسه ستاد جهیزیه وازدواج درعلی آباد کتول(گزارش تصو یری)

 در اين جلسه فرماندارشهرستان علی آباد کتول به تبعیت ازفرمان مقام معظم رهبری که مشارکت مردم را در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد خواستار شده گفت: دولت علارغم داشتن امکانات و قدرت به تنهاي قادر به حل مشکلات نيست و براي غلبه بر مشکلات مي بايست از مشارکت مردم بهره ببرد ودر اصل مردم حل کننده مشکلات در جامعه هستند و هيچ امري در کشور بدون مشارکت مردم صورت پذير نيست .

احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول در ادامه با اشاره به لزوم ازدواج در دين مبين اسلام گفت : متاسفانه بحث ازدواج زنگار گرفته شده که بايد با فرهنگ سازي بستر ازدواج هاي منطقي و آسان را فراهم کنيم.

وي همچنين گفت : خير مقيد به کار اقتصادي تنها نيست بلکه انديشه و فکر خير مي تواند کمک شاياني به تمام مشکلات و بحث هاي جامعه باشد و استفاده از نظرات مي تواند مشکل ازدواج را آسان کند.

فرمانداردرادامه اظهارداشت:امروزه شرایط فرآهم آوردن امکانات اولیه زندگی زوج ها برای خانواده هاجزءمسائل ومشکلات اساسی است ،هدف مادراین ستاداین است که بتوانیم باکمک شما یک کارفرهنگی رادرشهرستان شروع کنیم.

درادامه محمدی مدیرعامل ستاد جهیزیه ورفاه استان گلستان گفت:ماحدود 16میلیون نفرجوان داریم که درسن ازدواج می باشند.

وی هدف از تشکیل این مجمع را کمک به امر ازدواج جوانان با هدف توسعه و ترویج ازدواج بهنگام ، آگاهانه ، آسان و پایدار ، شناسایی ، ساماندهی حمایت از ظرفیت های موجود در پخش های خیرین حوزه ازدواج و بسترسازی مناسب جهت مشارکت خیرین در امر تامین مسکن و جهیزیه و اشتغال زوجین ، برنامه ریزی و ساماندهی جذب کمک های مردمی و دولتی در جهت تامین منابع در راستای رفع مشکلات ازدواج جوانان و ارتقا و گسترش فرهنگ نیکو کاری در امر ازدواج و تقویت روحیه تعاون و همکاری و تفاهم در فعالیت های حوزه ازدواج بیان نمودند .

درپایان اظهارداشت:جشنواره ازدواج 52زوج درشهرستان علی آباد کتول بزودی برگزارخواهد شد.

شایان ذکراست این جلسه باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،محمدی مدیرعامل ستاد جهیزیه ورفاه استان گلستان،حجت الاسلام والمسلمین زنگانه مشاوراستانداردرامورفرهنگی ومعتمدین وخیرین درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

تشکیل جلسه ستاد جهیزیه وازدواج درعلی آباد کتول(گزارش تصو یری)

 

تشکیل جلسه ستاد جهیزیه وازدواج درعلی آباد کتول(گزارش تصو یری)

 

تشکیل جلسه ستاد جهیزیه وازدواج درعلی آباد کتول(گزارش تصو یری)

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:982
بازدید سال:6687
بازدید کل:1928238