عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دعوت فرماندارعلی آباد کتول از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس


دعوت فرماندارعلی آباد کتول از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دعوت فرماندارعلی آباد کتول از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

فرماندار شهرستان علی آباد کتول در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در پیامی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان علی آباد کتول برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی اباد کتول در پیام حقیقی آمده است:قدس و آزادی مسجد الاقصی به عنوان اولین مساله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا و راهبردی برای وحدت دنیای اسلام و مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی است.

وی افزود: روز قدس روزی است که باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولت های زورگو بدانند که مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.

در ادامه پیام فرماندار علی آباد کتول آمده است: حضور حماسی امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌ای از حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی جهت آزادسازی قدس و رهایی قدسیان فلسطینی از ظلم و آوارگی است و روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان ومستضعفان جهان با طرح های استکباری است.

تجری مفرد در این پیام از عموم ملت مومن و روزه دار ایران اسلامی به خصوص مردم شریف شهرستان دعوت کرده است تا با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر صدای عدالت طلبی و حقیقت جویی را سرداده و با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، که همان آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق نمایند.

گفتنی است راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خواهد بود همزمان با سراسر ایران اسلامی در شهرستان نیز در جهت حمایت از ملت فلسطین برگزار می شود.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 14
بازدید ماه:412
بازدید سال:6117
بازدید کل:1927668