عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات‌سفر ویژه تابستان 96 برگزار شد


اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات‌سفر ویژه تابستان 96 برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات‌سفر ویژه تابستان 96 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه ستادهماهنگی خدمات سفرشهرستان علی آبادکتول به مناسبت فرارسيدن تابستان 96 با حضوردکتر زنگانه معاون فرماندار ومدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزارشد.

معاون فرمانداردراین جلسه را توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه ،سیاستگزاری ،برنامه ریزی ،سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت های سفردرایام تابستان عنوان کرد.

معاون فرمانداردر ادامه، خواستار توجه و اهتمام ویژه کلیه مسئولان ذی‌ربط به امر توسعه زیرساخت‌های گردشگری و همچنین عرضه خدمات و تسهیلات مناسب به گردشگران شد و تأکید کرد: «اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان با تلاش بیش‌ازپیش، در کنار دیگر ادارات مرتبط ازقبیل شهرداری، هلال‌احمر، آموزش‌وپرورش، راه‌وشهرسازی، نیروی انتظامی، شرکت‌های خدمات‌رسان و دیگر دستگاه‌های دولتی و با استفاده از ظرفیت‌های هرکدام از این دستگاه‌ها، نیازمندی‌های مسافران تابستان را کامل تأمین کند.

معاون فرماندارگفت:تعطیلات تابستانی فرصت مناسبی است که ظرفیت ها و جاذبه های این شهرستان به هموطنان عزیز معرفی می شود به همین خاطر همه مدیران دستگاههای اجرایی با هماهنگی و همکاری بین بخشی در این زمینه شرایط را با سیاست گذاری و برنامه ریزی در ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران فراهم نمایند.

وی ضمن اشاره به پتانسیل های گردشگری و توريستي شهرستان علی آباد کتول افزود:با توجه به اينكه مناطق گردش پذير در اين شهرستان از جمله آبشارکبودوال و دهنه محمد آباد کتول وزرین گل می باشد، دستگاه های مرتبط اطلاع رساني و كمك به مسافرين و گردشگران را داشته باشند.

رئیسی مدیرمیراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری علی آباد کتول،به موضوع آغاز فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات‌سفر این شهرستان ویژه تابستان پرداخت و گفت: «شهرستان علی اباد کتول می‌تواند در زمینه گردشگری فرهنگی موفق عمل کند و تحقق این امر مستلزم همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

در پایان کلیه اعضاء نقطه نظرات خود رابرای خدمات دهی بهتر به ماسفران عزیز ارائه دادند.

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات‌سفر ویژه تابستان 96 برگزار شد

 

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات‌سفر ویژه تابستان 96 برگزار شد

 

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات‌سفر ویژه تابستان 96 برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2762
بازدید سال:2762
بازدید کل:1924313