عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گازرسانی به روستاهای خلیندره،نرسووالستان آغازشد


گازرسانی به روستاهای خلیندره،نرسووالستان آغازشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

گازرسانی به روستاهای خلیندره،نرسووالستان آغازشد

 

درآیین کلنگ زنی سه روستادردهنه محمدآبادکتول فرماندارعلی آبادکتول تاکیدکرد:برای تسریع درکارگازرسانی ونصب علمکهامردم بیشترهمکاری کنندتاقبل ازبارندگی هابه اتمام برسد.

به گزارش روابط عموی مفرمانداری علی آباد کتول،احمدتجری گفت:برای اجرای این پروژه 25میلیاردریال اعتبارهزینه و27کیلومترلوله گذاری می شود.

وی افزود:دولت تدبیروامیددردوراول خودخدمات بزرگی به شهرستان داده است که درطول چنددولت شاهدچنین اعتباراتی نبودیم.

فرماندار شهرستان نیز در توزیع اعتبارات این روستاها را نیز مدنظر خود قرار دهند تا عمران و آبادانی هرچه سریع در این روستا به سرعت پیش رود.

وی در مشکل آب نیز گفت:یک عقب افتادگی ما در کوهستان ها در حوزه آب داریم و اهعبارات آن نیز بسیار جزیی است و مدیریت آب روستایی گله مند هستم،متاسفانه خوب عمل نکردند و به این مسئولین تذکراتی داده شد و یک فرصت دیگری جهت مدیریت صحیح داده خواهد شد تا نقص ها را برطرف کنند، متاسفانه در این بخش قابل دفاع نیست هم در استان و هم در شهرستان ،خروجی فعالیت این مسئولین نارضایتی مردم است، البته به وزیر و دکترجانبار ریاست آب و فاضلاب کشور اعلام کردیم.

فرماندار علی آبادکتول:ما باید در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، زیرساخت ها را فراهم کنیم

احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول در ادامه گفت:سیاست دولت تدبیر وامید این است که روستاهایی که بالای ۲۰ خانوار هستند را گازرسانی کند.

وی اظهارداشت:ما باید در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، زیرساخت ها را فراهم کنیم تا بتوانیم در آینده در ایجاد اشتغال ،با توجه به پتانسیل در این منطقه وجود دارد،صورت بگیرد.

وی ادامه داد:با توجه به جنگل هایی که داریم استان ما جزو چهار استان خشکسالی کشور است از مردم روستاهای کوهستانی تقاضامندیم که با توجه به افزایش جمعیت در روستاهای کوهستانی و افزایش مصرف آب ،الگوی صحیح مصرف و نصب کنتور را توجه داشته باشند و عدالت را درمصرف آب را مدنظر قرار دهند تا با مشکل کم آبی مواجه نباشیم.

فرماندار علی آبادکتول تصریح کرد:دولت دکتر روحانی با تمام توان کار خدمات رسانی به مردم را از همان روز اول شروع کرده است و در هیچ جایی کم نگذاشته است.

وی در پایان گفت:مردم ،شورایاران و شوراهای منتخب این روستاها نیز در نصب علمک گاز و تعریض کوچه ها با شرکت گاز همکاری داشته باشند تا هم نعمت گاز را داشته باشیم و هم کوچه ها و خیابان های روستاهای کوهستانی شکل واقعی خودش را بگیرد.

نماینده علی آبادکتول درمجلس هم گفت:برای توسعه روستاهادرشهرستان رایزنی هایی دارم که آینده به ثمرمی نشیند.

اسداله قره خانی افزود:تاکنون 5روستاگازرسانی اش به اتمام رسیدومابقی هم دردست اقدام است.وی گفت:ازپیمانکارمی خواهم قبل ازفصل سرماپروژه تکمیل وتاپایان سال روشن شود.

اسداله قره خانی نماینده مردم علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ زنی گاز رسانی به روستاهای الستان،خلیندره و نرسو در جمع مردم و مسئولین گفت:در این دوره فعالیت خوبی در حوزه گاز صورت گرفته است و در دوره ای انقطاع و فاصله ای ایجاد شد و بنده حضور نداشتم و این باعث شد که روند گازرسانی متاسفانه متوقف شود.

وی افزود: این فاصله ای که بنده در خدمت شما نبودم باعث نشد که ناامید شویم و با همت بلند شما مردم و تلاش مسئولین شهرستان این بار هم در بخشی از کارهای باقی مانده هم در سطح استان و هم کشور کارهای خودمان را به پایان برسانیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد:مردم شهرستان علی آبادکتول می خواهند نماینده شان در سطح ملی و کلان ظاهر شود تا باعث فخرشان شود.

وی بیان داشت:کمک به دولت کمک به جامعه و مردم است ،همکاری و حمایت از دولت به عنوان مصلحت کلی نظام است و در کمیسیون انرژی ایجاد اشتغال،رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذار وجهه همت خود گذاشتم.

نماینده مردم علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:قرارداد اخیر توتال با حمایت نماینده شما در مجلس بود کما اینکه دولت و شخص وزیر نفت انتظار حمایت داشتند و ما هم با حمایت کارشناسانه توانستیم از این مقوله نیز موفق بیرون بیاییم.

وی دراین باره خاطرشنان کرد:این قرارداد از ناحیه بزرگان نظام به صورت محرمانه به رئیس مجلس ارسال شد تا انطباقی با منویات مقام معظم رهبری که شرایط پانزده گانه است ،داده شود.

قره خانی اضافه کرد:رئیس مجلس یک کمیته ویژه ای رو تشکیل دادند که مجدد این قرارداد که ۶۰۰ صفحه است بررسی کنیم و به رئیس مجلس ارسال کنیم و در صورت اصلاح و در صورت عدم مغایرت از طرف مجلس به دولت اعلام شود تا اجرایی کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی تصریح کرد:موافقت های استارت پروژه گازرسانی را یه جا گرفتیم و قرار شد طی سه مرحله ما این پروژه ها رو به پایان برسانیم یکی از این پروژه ها سه روستا الستان،نرسو و خلیندره است که قرار شد تا اوایل زمستان گازرسانی به این سه روستا به پایان برسد.

وی اضافه کرد:انشالله برای سال آبنده روستای سیاه مرزکوه در دهنه محمدآبادکتول نیز از نعمت گاز بهره مند خواهد شد.

قره خانی ادامه داد:تمامی روستاهای کوهستانی دهنه محمدآبادکتول کد روستایی گرفته اند و در بحث جذب اعتبارات از وزیر کشور برای این روستاها تمام تلاش خود را انجام خواهم داد ، بخشدار و مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان: همکاری مردم باعث تسریع خدمات دهی دولت تدبیر وامید است.

جمال لیوانی مدیرعامل گازاستان هم خاطرنشان کرد:مردم همکاری کنندتاعلمکهاقبل ازاتمام لوله گذاری هاانجام شود.

وی افزود:بتوانیم تاسال اینده تمام روستاهاراگازرسانی کنیم.

در ادامه صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در این مراسم اظهارداشت:با تمام تلاش سعی می کنیم قبل زمان ذکر شده در پروژه، این کار راه به پایان برسانیم.

وی افزود:سه روستا حدود ۲۸ هزارکیلومتر شبکه استفاده می شود و اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد ریال برآورد شده است که بتوانیم با همکاری هم به پایان برسانیم.

جمال لیوانی خاطرنشان کرد:مردم این سه روستا به ما همکاری داشته باشند در امر خدمات رسانی دولت تدبیر وامید هرچه سریع تر قدم برداریم.

بخشدارکمالان هم بااشاره گسترش خدمات به روستاهادردولت تدبیروامیدگفت:مهاجرت معکوسی که این روزهادرروستاهاشاهدیم نتیجه گسترش خدمات مختلف دربخشهای متعدداست که هنوزهم نیازبه اعتبارات داریم.سیدرحمت اله میردیلمی افزود:شورادارشدن روستاهاگام مهمی درجهت توسعه روستایی دهنه محمدآبادکتول بوده که بااجرای طرحهای زیرساختی کامل می شود.

بخشدارکمالان گفت:دربحث توسعه روستایی اعم ازدشت وکوهستانی طرح های زیرساختی داریم که نیازبه اعتبارات کلان داریم که دراین خصوص درشورای برنامه ریزی شهرستان پیشنهادمی شود.

میردیلمی یادآورشد:آب شری وکشاورزی ماهنوزنیازمنداجرای طرحهای زیرساختی است که امیداست نماینده محترم دراین خصوص با تعامل وهمکاری نسبت به تهیه اعتبارات مساعدت نمایند.

بخشدارکمالان گفت:البته این یک ضرورت است که قوای مجریه،مقننه وقضاییه برای رفع مشکلات شهرستان بسیج شوندوبرنامه ریزی مدون می تواندراهکاربرون رفت باشد.

بخشدار بخش کمالان:خدمات دهی دولت تدبیر وامید ،باعث رضایت مندی مردم شده است

سید رحمت الله میردیلمی بخشدار بخش کمالان نیز در این مراسم گفت: پنج روستا تا همینک گازرسانی شده است و سه روستا در دست اقدام است و پنج روستا باقی می ماند که انشالله بتوانیم درآینده نزدیک شاهد کلنگ زنی این پروژه ها باشیم.

وی بیان داشت:یکی از دغدغه هایی که نظام در سال های اخیر داشته ،بحث مهاجرت معکوس شهرنشینان به روستا بوده است و به جهت استقرار خدمات اولیه خوشبختانه ما شاهدیم که مردم این خدمات را در دولت تدبیر و امید مشاهده می کنند ورضایت دارند واین کار باعث شده که مردم به روستاها بازگشت کنند.

میردیلمی خاطرنشان کرد:خوشبختانه امسال برای اولین بار در دهنه محمدآبادکتول شاهد برگزاری انتخابات شوراها در این روستاهای کوهستانی بودیم.

نماینده عالی دولت در بخش کمالان اضافه کرد:با توجه جو همدلی که در شهرستان بین مسئولین قوه مجریه،مقننه و قضائیه برپاست، بتوانیم در جهت جذب بهترین اعتبارات و طرح های عمرانی در بخش کمالان و به ویژه در دهنه محمدآبادکتول تلاش کنیم.

بخشدار کمالان ادامه داد:طرح جمع آوری زباله ها از زمانی که بنده مسئول بخشداری کمالان بوده ام مرتب انجام می شود و آب روستاها ساماندهی شده است،منتها زیرساخت ها در حوزه آب مشکل دارد که این را باید نماینده شهرستان پیگیری کنند تا برطرف شود.

وی در پایام افزود:خدمات دهی به روستاهای پایین دست بخش کمالان به صورت کامل انجام می شود و با توجه به شعار مقام معظم رهبری که تولید و اشتغال است، گام بر می داریم.

 


گازرسانی به روستاهای خلیندره،نرسووالستان آغازشد

 

 

 

گازرسانی به روستاهای خلیندره،نرسووالستان آغازشد

 

گازرسانی به روستاهای خلیندره،نرسووالستان آغازشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2768
بازدید سال:2768
بازدید کل:1924319