عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی برگزارشد


جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی برگزارشد

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی با موضوع بررسی کنترل وکاهش آسیب های اجتماعی با حضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفرد گفت:ارتقاء وتوسعه شاخص های فرهنگی واجتماعی در راستای تقویت ظرفیت ها و به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی امروز ضروری است .

فرماندار در این جلسه با مهم خواندن مسائل اجتماعی و با تاکید بر این حوزه گفت: معضلات اجتماعی چون طلاق ,اعتیاد ، حاشیه نشینی ، فساد و فحشا از جمله مواردی است که اگر نادیده گرفته شود و به آسانی از آن عبور گردد ، تبدیل به مشکلات جبران ناپذیر خواهد شد.

تجری مفرد با تاکید برفعالیت های فرهنگی در جامعه و احیا برخی از سنت های خوب گذشته در این راستا افزود : آسیب های اجتماعی وفرهنگی امروز بر روی نسل جوان و بنیان خانواده هاتاثیر و ارزش ها را مورد هدف قرار می دهد و لازم است با برنامه ریزی های مدوّن برای کاهش آن اقدام نمود و در این راستا می توان از برخی سنت های گذشته وتجارب ریش سفیدان نیزدر جهت کنترل آسیب های اجتماعی بهره جست.

فرماندار گفت: کاهش آثار آسيب‌هاي اجتماعی مانند طلاق، خودکشی، سرقت و فرار از خانه بر اقشار آسیب‌پذیر، هماهنگی بین نهادهای متولی امور فرهنگی در شهرستان، بازیابی هویت و ارتقا خودباوری در نسل جوان، تحکیم بنیاد نهاد خانواده و ارتقا شاخص‌های فرهنگی شهرستان از جمله مسايلی هستند که بر عهده این کارگروه است و کارگروه‌هایی مانند کارگروه اجتماعی و فرهنگی بیشتر به مسايل کیفی می‌پردازند و با سایر کارگروه‌ها تفاوت دارند؛ در همين راستا مسئولیت ما سنگین‌تر است.

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 533
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:951
بازدید سال:6656
بازدید کل:1928207