عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش علی آباد کتول برگزارشد


پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش علی آباد کتول برگزارشد

 

فرماندار گفت : برای ایجاد اشتغال دانش آموزان را به سمت رشته های فنی و حرفه ای هدایت کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش، محمدرضا صالح آلوستانی دبیر و مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضاء برگزارشد.

فرمانداراز رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه ی دولت تدبیر و امید سپاسگزاری نمودند و اظهار داشتند : دولت با تمام توان و برنامه ریزی منسجم جهت حل مشکلات جامعه در حال حرکت است .

تجری مفرد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که به پیشرفت علمی و تکنولوژی تأکید بسیار دارند،افزودند : در جهت ارتقای سطح آموزشی و پرورشی تصمیمات مناسب گرفته شود و به منظور تقویت علم در بُعد نرم افزاری و ارتقای سطح علمی شهرستان ضرورت دارد که شورا با تعامل دیگر دستگاه های اجرایی برنامه ریزی نماید و برای ایجاد اشتغال ، دانش آموزان را به سمت رشته های فنی و حرفه ای هدایت کنیم تا به اهداف آموزشی مورد نظر دست پیدا کنیم .

وی خواستار مشارکت مردم و خیّرین در برنامه های آموزشی شدند و تصریح کردند : تا با اهداف برنامه ششم توسعه زمینه ی مشارکت مردمی فراهم گردد .

تجری مفرد در پایان گفت: با تمام توان ، طرح ها و برنامه های شورای آموزش و پرورش را با همکاری سایر ادارات پی گیری می کنیم تا اهداف عالی آموزش و پرورش محقق شود .

محمد رضا صالح آلوستانی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش در سال 95 با برنامه ریزی مدوّن عملکرد مطلوبی داشته است ، گفت : آموزش و پرورش به تنهایی قادر به سرانجام رساندن این اهداف نیست و نیازمند همکاری تمامی دستگاه های اجرایی است تا به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کند .

مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان اذعان داشت : در سال تحصیلی 96-95 در جهت سطح ارتقای علمی ، کنکور سراسری ، برنامه های پرورشی ، اسکان مسافران ، انجمن اولیاء و مربیان ، امتحانات نهایی و روند آموزشی رتبه های خوبی بدست آمده است و این موفقیت ها نتیجه همکاری همه ی مسؤلین ، مدیران مدارس و مشارکت مردمی محقق شده است .

لازم به ذکر است که سایر اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهاداتی را مطرح نمودند .

پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش علی آباد کتول برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:961
بازدید سال:6666
بازدید کل:1928217