عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شوراي اداري كتابخانه هاي عمومي استان گلستان برگزارشد


جلسه شوراي اداري كتابخانه هاي عمومي استان گلستان برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شوراي اداري كتابخانه هاي عمومي استان گلستان برگزارشد

چهارمين جلسه شوراي اداري كتابخانه هاي عمومي استان با هدف جمعبندي و گزارش عملكرد برنامه هاي شش ماهه اول سال و ارائه برنامه ها و استراتژي هاي كارشناسان محترم و حل مسائل كتابخانه هاي عمومي استان گلستان در سالن اجتماعات فرمانداري علي آباد كتول باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندارعلی آباد کتول،فعالیت های انجام شده در حوزه کتاب و کتابخوانی فقط مختص مردم عادی می باشد ومدیران کمتر به این امر مهم توجه دارند خاطرنشان کرد:مرگ فرهنگی زمانی رخ می دهد که کتاب در حاشیه زندگی مردم یک جامعه قرار گیرد که متاسفانه امروز شاهد این هستیم که فضاهای مجازی جزء اصلی و اساسی ترین برنامه های مردم بوده و کتاب و مطالعه در حاشیه است.

تجری مفرد با اشاره به تأکید دین اسلام و قرآن بر خواندن و مطالعه، گفت: ما به عنوان مسلمان به آنچه که برما واجب شده است نیز توجهی نمی کنیم.

فرماندار علی آباد کتول تصریح کرد: به ازای هرکتابی که در سطح جامعه مطالعه می شود میزان قابل توجهی از جرائم کاهش یافته بنابراین مسئولان این نهاد باید از این سرمایه بزرگ به نحوه احسنت استفاده کنند.

رضا قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان گفت:روسای کتابخانه های عمومی به عنوان بازوان کمکی نهاد کتابخانه ها استان در شهرستان عمل می کنند.

وی افزود: با همکاری همین بازوان کمکی فعالیت های مناسبی در حوزه کتاب و کتابخوانی استان صورت گرفته است.

در اين جلسه هم چنين از روساي شهرستانهاي برتر در مشاركت مسابقه كتابخواني جشنواره رضوي در سطح استان و خبر نگاران تقدیر وتجلیل بعمل آمد.

 

جلسه شوراي اداري كتابخانه هاي عمومي استان گلستان برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 129
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:4730
بازدید سال:10435
بازدید کل:1931986