عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی:در بعضی از ادارات عقب ماندگی و ضعف در خدمات رسانی وجود دارد و باید بررسی شود


نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی:در بعضی از ادارات عقب ماندگی و ضعف در خدمات رسانی وجود دارد و باید بررسی شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی:در بعضی از ادارات عقب ماندگی و ضعف در خدمات رسانی وجود دارد و باید بررسی شود

قره خانی نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:در بعضی از ادارات عقب ماندگی و ضعف در خدمات رسانی وجود دارد و باید بررسی شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،اسدالله قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آبادکتول اظهار کرد: چند ماه گذشته بود که استاندار گلستان اعلام کردند بعد از انتخابات قرار است جابه جایی هایی به ویژه در فرمانداری ها داشته باشیم.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه این جابه جایی ها هم از سیاست های دولت و هم وزارت کشور است، افزود: در حال حاضر در سطح کلان هم تغییر بیشتر استاندارها آغاز شده و این جابه جایی و تغییرات طبیعی است.
وی با تاکید بر اینکه در خدمت رسانی به مردم نمی توانیم منتظر امر و زید باشیم، بیان کرد: هم اکنون در هر خانواده گلستانی فرد بیکار وجود دارد و مردم مشکل معیشتی دارند و نباید با کم کاری و بی مهری و بی توجهی دردهای مردم را بیشتر کنیم.

قره خانی اضافه کرد: از فرمانداران به ویژه فرماندار جدید علی آبادکتول انتظار دارم مدیران شهرستانی را مورد ارزیابی قرار داده و نتایج ارزیابی ها را گزارش کنند.

وی با تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان افزود: مدعی نیستیم که قصورات وجود ندارند و مردم اعتراض ندارند می پذیریم نواقص وجود دارد اما در صحن علنی مجلس تاکنون هیچ مدیر شهرستانی و جایگاه مسئولیتی مدیران استان را زیر سوال نبرده ام و نخواستم آرامش مدیریتی مدیران استان را متزلزل کنم.

نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نه اینکه مطلع نبوده ام بلکه نقش مدیریتی و نظارتی من اقتضاء می کرد در این حوزه ورود کنم اما نخواستم آرامش مدیریتی مدیران استان را متزلزل کنم.
وی تغییر مدیران را یک رویه معمول در حیطه مدیریتی دانست و تصریح کرد: انی جابه جایی ها زور آزمایی و یا کنار گذاشتن فردی و به کار گماردن فرد دیگر نیست بلکه لازمه فعالیت های مدیریتی است.
وی عنوان داشت: هم اکنون نواقص و مشکلات به زمین مانده بسیاری در گلستان و به ویژه شهرستان داریم که هر مسئول باید تلاش های لازم را صادقانه برای رفع آن ها انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهارداشت: توصیه بنده در خصوص جابه جایی استفاده از نیروهای بومی است که تعداد آن ها کم هم نیست.
قره خانی خاطرنشان کرد: در بعضی از ادارات عقب ماندگی و ضعف در خدمات رسانی وجود دارد و باید بررسی شود این عقب ماندگی از عدم امکانات است که ما با جذب اعتبار آن را تقویت کنیم و اگر ضعف مدیریتی است تصمیم دیگری برای آن بگیریم.

 نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی:در بعضی از ادارات عقب ماندگی و ضعف در خدمات رسانی وجود دارد و باید بررسی شود

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 533
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:951
بازدید سال:6656
بازدید کل:1928207