عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نهادکمیته امداد امام خمینی(ره)برای خدمت و حمایت از محرومین جامعه و خانواده های بی بضاعت شکل گرفت


نهادکمیته امداد امام خمینی(ره)برای خدمت و حمایت از محرومین جامعه و خانواده های بی بضاعت شکل گرفت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نهادکمیته امداد امام خمینی(ره)برای خدمت و حمایت  از محرومین جامعه و خانواده های بی بضاعت شکل گرفت

جلسه بررسی روند اعطاء تسهیلات قرض الحسنه اشتغال باحضور حسن هدایتی فرماندار علی آباد کتول،مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ومدیران بانک های شهرستان رد محل دفتر فرمانداربرگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،حسن هدایتی فرماندارضمن تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش مدیران و کارکنان نهاد کمیته امداد در جهت رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان گفت: نهادکمیته امداد با فرمان امام راحل برای خدمت و حمایت از محرومین جامعه و خانواده های بی بضاعت شکل گرفت و همه و تلاش براین است تا با فراهم نمودن زمینه های حمایتی، مشکل یک خانواده ای که نیازمند است مرتفع گردد.

فرمانداربا توجه به شعارسال و اهمیت اشتغال برای مددجویان اظهار داشت: تاکید ما همواره بر مساله اشتغال و توانمندسازی مددجویان و خانواده های آنان است که باید با توجه به ظرفیتها و پتانسیلهابراساس پارامترهای مالی و مسایلی که در اختیار می باشد باآموزش و توسعه مشارکتهای عمومی و بکارگرفتن تمامی دستگاهها در راستای توانمند سازی خانواده های بی بضاعت و محرومین جامعه وهمچنین با تلاش برای خودکفایی و خود اتکایی ، آمار مددجویان را کاهش و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی : تولید – اشتغال ، گام برداریم .

در ادامه "حسین پور" مدیرکل کمیته امداد استان از تعامل و همکاری فرماندار ودستگاههای اجرایی در جهت حمایت از کمیته امداد و مددجویان تقدیر و تشکر کرد و گفت: تسهیلات اشتغالزایی فرصت بسیار ارزشمند برای حمایت و توانمند سازی مددجویان در جهت تولید شغل و رفع محرومیت است.

مدیرکل کمیته امداد گفت: سال گذشته استان گلستان مقام برتر اشتغال درکمیته امداد امام خمینی(ره ) کشور راکسب کرده است ومبلغ 27میلیارد تومان تسهیلات بانکی و مبلغ 8میلیارد تومان از محل صندوق خود این نهاد جهت اشتغال به مدد جویان پرداخت گردید.

وی افزود: سال جدید اعتبار جهت تسهیلات بانکی مبلغ 60میلیارد تومان دیده شده وهم شهرستان علی آباد کتول،7میلیارد وپانصد میلیون تومان می باشد.

نهادکمیته امداد امام خمینی(ره)برای خدمت و حمایت  از محرومین جامعه و خانواده های بی بضاعت شکل گرفت

 

نهادکمیته امداد امام خمینی(ره)برای خدمت و حمایت  از محرومین جامعه و خانواده های بی بضاعت شکل گرفت

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1251
بازدید سال:6956
بازدید کل:1928507