عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه اشتغال شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه کارگروه اشتغال شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان علی آباد کتول با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندارشهرستان،دکتر قره خانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، محمد دودانگی سرپرست دفترجذب وحمایت از سرمایه گذاری استان ومدیارن شهرستان درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

حسن هدایتی کتولی اظهارداشت:آنچه که مشهود وملموس است حضور نماینده شهرستان ومدیران کل استان دراین جلسه نشان از یک عزم ملی وهمت استانی است که با قاطعیت وجدیت تمام بدنبال ایجاد اشتغال ورفع معزل بیکاری در استان وشهرستان می باشند.

وی افزود:بسترهای لازم جهت رفع مشکل بیکاری در دولت محترم تدبیرو امید فراهم گردیده که در بحث اشتغال وبیکاری بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

وی گفت: بحث اشتغال زایی که مرتبط با شعار سال می باشد یکی از کارگروه های مهم و مورد توجه سیاست های دولت محترم تدبروامید است وهمچنین از دغدغه های ریاست محترم جمهور،نمایندگان مجلس می باشد.

هدایتی کتولی گفت:در بحث اشتغال این فرهنگ به عنوان یک تکلیف برای همه مدیران هست که تمام تلاش وتوان خودشان را در این راستا به کار ببنددند تا اینکه ان شاالله بتوانیم ماهم در شهرستان زمینه اشتغال جوانان را باتوجه به پارامترهای خاص منطقه مثل کشاورزی،صنعت گردشگری،ایجاد صنایع کوچک وغیره فراهم نماییم .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بر همکاری بانک های ارائه دهنده تسهیلات اشتغالزایی با دریافت کنندگان تسهیلات تاکید کرد.

وی اظهار کرد: در طرح های اشتغالزایی روستاهای محروم و مرزی به میزان پنج تا هفت درصد بیشتر یارانه دریافت می کنند و به جای 18 درصد سود 12 درصد پرداختدمی کنند.

وی افزود: برای پرداخت تسهیلات سقفی در نظر نگرفتیم و فرماندار و بخشداران و دهیاران و کلیه دستگاه ها می توانند طرح تعریف کنند و افرادی انتخاب شوند که توانایی اجرای آن را داشته باشند.

وی اضافه کرد: در بحث معرفی طرح ها تلاش کنید طرح های اشباع شده و طرح هایی که بازارفروش ندارد را بررسی و پالایش کنید.

مازندرانی افزود: در بحث اشتغال روستایی سه منطقه را در نظر گرفته ایم اول شهرهای زیر 10 هزار نفر و نواحی صنعتی، دوم روستاهای معمولی و سوم روستاهای محروم ومرزی که در روستاهای مرزی سود تسهیلات بانکی چهار درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در روستاهای معمولی سود پرداخت 6 درصدی است اما بازپرداخت 6 سال و یک سال تنفس دارد و در مناطق صنعتی سود بازپرداخت 10 درصد و به صورت سرمایه در گردش خواهد بود.

وی تاکید کرد: چهار بانک کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید ارائه خدمات را تسهیلات را بعده دارند .

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1440
بازدید سال:7145
بازدید کل:1928696