عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه بانوان ادارات وتاثیر گذارشهرستان علی آباد کتول بافرماندار


جلسه بانوان ادارات وتاثیر گذارشهرستان علی آباد کتول بافرماندار

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه بانوان ادارات وتاثیر گذارشهرستان علی آباد کتول بافرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه ای به منظورمسائل،مشکلات وفرصت هایی برای پیشرفت بانوان شهرستان با حضور حسن هدایتی فرماندارعلی آباد کتول،آیت الله شاهرودی نماینده خبرگان رهبری در استان گلستان وسرکار خانم غفاری مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

حسن هدایتی کتولی فرماندار علی آباد کتول با اشاره به اینکه زنان بعنوان نیمی از نیروهای انسانی نقش تأثیرگذار در توسعه جامعه دارند، افزود: تداوم دولت تدبیر و امید وابسته به حضور جدی و مشارکت فعال زنان در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

وی با اشاره به جایگاه ونقش بانوان در توسعه کشور گفت: بانوان نقش مهم واثرگذاری درجهت تحقق توسعه وپیشرفت جامعه دارند وهمواره در فعالیت های مختلف این اثرگذاری را به اثبات رسانده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان علی آباد کتول با اشاره به اشتغال بانوان گفت: دولت ظرفیت نسبتا خوبی در خصوص تسهیلات مشاغل خانگی فراهم کرده است.

فرمانداردرجهت حفظ و استحکام بنیان خانواده از همه بانوان خواستند تا در این حوزه برنامه های متنوع و متناسب داشته باشند .

هدایتی کتولی تاکید کرد بايد سهمزناندر بخشهاي مختلفدر راستاي رشد و پيشرفت بيشتر ارتقاء داده شود و از ظرفيت و توانمنديهاي زنان با توجه به نگاه مثبت دولت و سازو كارهاي مهيا شدهدر حضور موثر بانوان در جامعه استفاده كنيم.

فرماندار در پایان بر تشکیل کارگروه های اشتغال بانوان،فرهنگی ودر همه زمینه های پیشرفت بانوان تاکید کرد.

آیت الله شاهرودی نماینده خبرگا رهبری در استان گلستان ضمن تأکید بر نقش بانوان و مادران در تربیت وپرورش نسل مؤمن و متدین و نیز جامعه اى صالح و پاک، توصیات و سفارشهایى را به جمع حاضر بیان نمودند.

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری گفت:نقش آفرینی زنان در عرصه های اجتماعی موجبات پیشرفت کشورهای توسعه یافته را فراهم نموده است  است و این در حالی است که نرخ مشارکت زنان در بسیاری از زمینه ها در جوامع دیگر پایین است و ما معتقدیم نقش بانوان نباید مغفول بماند و لازم است با همت و تلاش بیشتر برای بانوان و مشارکت آنها برنامه ریزی های بیشتری با مشارکت خود بانوان انجام شود.

در ادامه جلسه بانوان فعال شهرستان به بیان مشکلات,نظریات وپیشنهادات و مطالبات خود پرداختند و در پایان پس از بحث و بررسی ،تصمیماتی اتخاذ گردید.

جلسه بانوان ادارات وتاثیر گذارشهرستان علی آباد کتول بافرماندار

 

جلسه بانوان ادارات وتاثیر گذارشهرستان علی آباد کتول بافرماندار

 

جلسه بانوان ادارات وتاثیر گذارشهرستان علی آباد کتول بافرماندار

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 198
بازدید دیروز: 102
بازدید ماه:198
بازدید سال:5903
بازدید کل:1927454