عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور فرماندار علی آباد کتول


نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور فرماندار علی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور فرماندار علی آباد کتول

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،درسومین روز ازدهه مبارک فجرمراسم نواختن زنگ انقلاب با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندارشهرستان علی آباد کتول،حجت اسلام شاهچراغی امام جمعه محترم ومسئولین دستگاه های اجرای شهرستان در محل دبیرستان دخترانه تکتم انجام شد.

فرماندارضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، گفت:زنگ انقلاب،زنگ شکرگزاری،هوشیاری،بیدار،مقاومت ومبارزه با استکبار وظلم وستم است.

فرماندار ورئیس ستاد دهه مبارک فجر شهرستان علی آباد کتول افزود:دهه فجر فرصتی است برای بازنگری ارزشها ،باورها ی دینی ،انقلابی،تبیین اهداف انقلاب،بیان آسیب هایی که انقلاب را تهدید می کند وتجدید میثاق با آرمانهای انقلاب،نظام و ولایت است وهمینطور تحصیل ،تکذیب از مهتدین اولویتهای دوران جوانی است.

وی افزود:در آستانه چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم،زنگ انقلاب را ازاین جهت زنگ شکرگزاری می گوییم چرا که باید شکرگزار آرامش وامنیت حاکم برفضای کشورباشیم.

هدایتی کتولی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برهه ای از زمان اتفاق افتاد که استعمار سایه خود را بر جهان و کشور عزیزمان گسترده بود و امروز به برکت تدابیر مقام معظم رهبری بعنوان سکاندار کشتی نظام، وحدت مردم و عنایت حضرت باری تعالی و اقدامات دولت تدبیر و امید، سایه شوم استعمار، غارت و چپاول مادی و معنوی را از سر کشور عزیزمان و به تبع آن در بسیاری از مناطق دنیا برچید.

حسن هدایتی کتولی اظهارداشت:این انقلاب به سادگی به دست نیامده،خون های زیادی پای درخت تنومند انقلاب ریخته شده واین انقلاب متعلق به قشر خاص وگروهی نیست بلکه متعلق به همه اقشار جامعه است.

فرماندار با اشاره به36هزار شهید دانش آموز و54شهید دانش آموز شهرستان گفت:خون این عزیزان به پای درخت انقلاب ریخته شد تا انقلاب اسلامی عزیزمان با رهبری امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری با پرجا مانده تا زمانی که به صاحب اصلی آن امام زمان (ع) تحویل داده شود.

هدایتی کتولی در نقش زنان در پیروزی انقلاب افزود:زنان هم پا به پای مردان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس ودر طی عمر انقلاب مشارکت فعالی داشته اند.

فرماندار تصریح کرد:امروز کسی قادر نیست نقش کاربردی زنان را در جامعه انکار کند چرا که نیمی از پیکره اجتماع را زنان تشکیل می دهند.

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت:شما دانش آموزان مخترعین ،دانشمندان،مدیران و مسئولان فردای این سرزمین هستید وآینده کشوربه دست توانمند شماست از این امانت خوب صیانت کنید.

هدایتی کتولی افزود:تکلیف ماصیانت ونگهداری از انقلاب،ارزش ها،آرمان های خون شهیدان،نظام ،ولایت وهمکاری،همیاری با دولت محترم تدبیرو امید جهت هماهنگی برای انجام برنامه هایی جهت پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار در پایان گفت: امروز جمع شده‌ایم تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنیم و با تبعیت از بصیرت وهمیاری وهمکاری دولت تدبیرو امید وجناب دکتر روحانی ریاست محترم جمهور در پاسداری از انقلاب درنگ نخواهیم کرد.

 

نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور فرماندار علی آباد کتول

 

نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور فرماندار علی آباد کتول

 

نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور فرماندار علی آباد کتول

 

نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور فرماندار علی آباد کتول

 

نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور فرماندار علی آباد کتول

 

.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 280
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:4881
بازدید سال:10586
بازدید کل:1932137