عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار علی اباد کتول،ریشه بیشترین جرائم اعتیاد است


فرماندار علی اباد کتول،ریشه بیشترین جرائم اعتیاد است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فرماندار علی اباد کتول،ریشه بیشترین جرائم اعتیاد است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با محوریت طرح شهید شوشتری به ریاست حسن هدایتی کتولی فرماندارشهرستان علی آباد کتول و اعضای شورای هماهنگی مواد مخدردر محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار گفت:اعتیاد یک بیماری است وباید با نگاه علمی به مقابله با آن پرداخت اگر در غیر اینصورت باشد (با نگاه احساسی)نتیجه ای عکس می دهد چراکه این بیماری یک پدیده چند وجهی است وباید با در نظر گرفتن همه ابعاد آن به مقابله به آن پرداخت.

حسن هدایتی کتولی در این جلسه گفت:آموزش از مهمترین فاکتورهای موفقیت دراین زمینه می تواند باشد و بیشترین اثر بخشی را جهت رهایی خانواده ها در بحث آسیب های اجتماعی دارد .

فرمانداربا اشاره به این که از همه ظرفیت ها باید استفاده کرد اظهارداشت:سازمان های مردم نهاد وسمن ها ،دستگاه های فرهنگی،اصحاب رسانه ،خیرین وبخش های اجتماعی در این راستا نقش ارزنده وبسزایی خواهند داشت.

فرماندارگفت:عنایت ویژه ای به بحث پیشگیری از اعتیاد داشته باشیم وهرجه قدر در این مسیر هزینه کنیم در اصل سرمایه گذاری است .

هدایتی کتولی تصریح کرد:در مورد پیشگیری بهتر از درمان است ودر مورد بحث پیشگیری باید برنامه ریزی دقیق از جامعه هدف داشته تا بتوانیم آن را دقیق اجرا کنیم.

ریاست جلسه مواد مخدر شهرستان علی آباد کتول تصریح کرد:تقویت باورهای دینی تاثیر زیادی جهت رفع آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد،طلاق وغیره رادارد.

در این جلسه مباحث مختلفی بویژه در حوزه پیشگیری و درمان معتادین، نا امن کردن مراکز فروش وپخش ،آموزش خانواده ها و گسترش فضاهای فرهنگی و ورزشی و اقدامات صورت گرفته توسط هر یک از دستگاه ها بحث و تبادل نظر گردید.

فرماندار علی اباد کتول،ریشه بیشترین جرائم اعتیاد است

 

فرماندار علی اباد کتول،ریشه بیشترین جرائم اعتیاد است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 471
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:889
بازدید سال:6594
بازدید کل:1928145