عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه حمایت ا ز اشتغال روستایی با حضور فرماندار برگزارشد


جلسه حمایت ا ز اشتغال روستایی با حضور فرماندار برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 جلسه حمایت ا ز اشتغال روستایی با حضور فرماندار برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، جلسه بررسی چگونگی حمایت صندوق کارآفرینی امید ا ز اشتغال روستایی با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندارش هرستان علی آباد کتول،حسن پهلووری مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان گلستان ودستگاه های مرتبط در محل دفتر فرماندار برگزارشد.

حسن هدایتی کتولی فرماندار اظهارداشت:دولت محترم تدبیرو امید از تمامی طرح‌های اشتغال‌زا، تولیدی و کارآفرینی در روستاها با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با بهره ۶ درصد حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: بی شک طرح هایی که منجر به تولید و ایجاد اشتغال شوند مورد حمایت جدی قرار گرفته و از همه ظرفیت ها برای اجرایی شدن آنها استفاده می شود.

فرماندار افزود:دولت تسهیلات ویژه ای برای تحقق شعار سال در نظر گرفته است و باید دراین جهت همه دستگاه های اجرایی شهرستان به تعهدات خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند.

پهلووری مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با توجه به شعار سال حمایت از کالای ایرانی با رویکرد ارتقا تولید با کیفیت در فضای سالم رقابتی ، ایجاد اشتغال پایدار و تثبیت اشتغال را از اهداف مهم صندوق در سال جدید در روستاها برشمردند و اعلام نمودند اجرای دو طرح روستای بدون بیکار و هر روستا یک محصول در سال ۹۷ را در راستای تحقق شعار سال که همان حمایت از کالای ایرانی است در دستور کار داریم.

وی از همه جوانان و کارآفرینان روستایی خواستند با انتخاب طرح های اولویت دار استان وشهرستان هاکه از توجیه فنی و اقتصادی و بازار فروش مطمئن برخوردارند با اخذ مجوزات لازم از دستگاههای تخصصی جهت استفاده از تسهیلات نسبت به ثبت نام از طریق سامانه کارا اقدام نمایند.

حسن پهلووری خبر داد: 135 میلیارد ریال اعتبار در مرحله اول اجرای طرح به صندوق کارآفرینی امید استان گلستان بر اساس قانون برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی جهت توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به صندوق استان اختصاص یافته است.

 جلسه حمایت ا ز اشتغال روستایی با حضور فرماندار برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1251
بازدید سال:6956
بازدید کل:1928507