عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان علی آباد کتول، به ریاست سید صادق شیرنگی معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی فرمانداری و با حضور اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،شیرنگی ضمن اشاره به موضوعات پیش بینی شده برای طرح در جلسات کارگروه بر مبنای موارد مندرج در طرح تقسیم کار ملی عنوان نموداز بین موضوعات یادشده پنج موضوع حاشیه نشینی ، طلاق ،خودکشی ، مفاسد اخلاقی و اعتیادکه از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری و وزارت کشور می باشد در اولویت اقدام بوده و در این جلسه به موضوع نقش فضای مجازی در کاهش یا افزایش این آسیب اجتماعی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت .

سید صادق شیرنگی افزود:مقام معظم رهبری هم براین موضوعات تاکید فروان کرده و سفارش اکیدی کرده میدان را خالی نکنیم و هرکس به اندازه توان و وسع خودش در این میدان برای مبارزه و مقابله آماده باشند.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی فرمانداری با اشاره به اینکه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با تاثیر بر روابط اعضای خانواده و آسیب زدن به این روابط در وقوع طلاق نقش دارند عنوان نمود ولی نباید از فرصتی که این فضا در اختیار انسان قرار داده و می توان از آن برای آموزش های صحیح بهره برد غافل بود .

در ادامه اعضاء حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با دستور کار جلسه پرداختند و تنی چند از اعضاء نیز در چگونگی مدیریت استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در خانواده سخن گفتند .

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 102
بازدید ماه:125
بازدید سال:5830
بازدید کل:1927381