عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آیین افتتاح 112 پروژه عمرانی و اشتغالزا در علی آباد کتول


آیین افتتاح 112 پروژه عمرانی و اشتغالزا در علی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

آیین افتتاح 112 پروژه عمرانی و اشتغالزا در علی آباد کتول

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداریمراسم گرامیداشت هفته دولت و آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرستان علی آباد کتول با حضور آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری،حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آباد کتول،حجت اسلام والمسلمین شاهچراغی،حجت اسلام والمسلمین زنگانه ،حسین پیشقدم مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ،دکترقره خانی نماینده مردم شهرستان عل آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، رحیمی مدیرعامل گاز گلستان، هِروی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، تجری مفرد مدیر کل پدافند غیرعامل استان و جمعی از مدیران ادارات و نهادهای علی آباد کتول در اداره راه و شهرسازی این شهرستان برگزار شد.

حسن هدایتی کتولی فرماندار علی آباد کتول در این مراسم با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر، الگویی جامع و کامل برای دولتمردان است، گفت: هفته ی دولت، فرصتی مغتنم برای اطلاع رسانی اقدامات دولت به مردم دو بحبوحه ی تلاش دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات شایسته ای توسط دولت تدبیر و امید برای مردم انجام شد، اظهار کرد: تعداد 134 پروژه عمرانی و طرح تولیدی اشتغالزا با اعتبار 34 میلیارد و 15 میلیون تومان در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود که از محل این پروژه ها 45 هزار و 465 خانوار بهره مند و 116 نفر مشغول به کار می شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان علی آباد کتول تصریح کرد:

88 پروژه با اعتبار 19 میلیارد و 526 میلیون تومان به بخش عمرانی مروبط می شود و 12 پروژه با اعتبار 14 میلیارد و 489 میلیون تومان در زمینه طرح های تولیدی اشتغالزا است.

هدایتی کتولی همچنین با اشاره به کلنگ زنی 22 پروژه به مناسبت هفته دولت، افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها نیز با اعتبار 2 میلیارد و 819 میلیون تومان در این هفته آغاز می شود.

فرماندار علی آباد کتول بهره برداری از طرح های گاز رسانی 3 روستای کوهستانی نرسو، الستان و غریب آباد، سالن ورزشی روستای حکیم آباد، پایگاه امداد جاده ای زرین گل، مرکز جامع سلامت شهری شماره ۳، کتابخانه روستای کردآباد و اقامتگاه بوم گردی را از مهمترین طرح های این شهرستان در هفته دولت اعلام کرد.

دکتراسدالله قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در این مراسم وضعیت استان گلستان در زمینه طرح های عمرانی و زیربنایی همچون گازرسانی، مدرسه سازی، خانه بهداشت و جاده سازی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در شهرستان علی آبادکتول نیز تنها 2 روستای بدون گاز و جاده آسفالت وجود دارد که اجرای پروژه های مربوط به آن به زودی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه تنها صنعت مادر استان گلستان، نیروگاه برق علی آبادکتول است، افزود: در زمینه صنعت و صنایع مادر فاصله ما با سایر استان ها زیاد است که این فاصله می تواند با جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی از بین برود.

حسین پیشقدم مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت هفته دفاع از دولتمردان و دفاع از تلاشها، برنامهها و مدیریتی که در حوزههای مختلف وجود دارد، است.

وی گفت: هفته دولت و شهادت این دو بزرگوار نشان میدهد مدیران باید بیش از پیش تلاش و کوشش کنند.

  آیین افتتاح 112 پروژه عمرانی و اشتغالزا در علی آباد کتول

 

آیین افتتاح 112 پروژه عمرانی و اشتغالزا در علی آباد کتول

 

آیین افتتاح 112 پروژه عمرانی و اشتغالزا در علی آباد کتول

 

آیین افتتاح 112 پروژه عمرانی و اشتغالزا در علی آباد کتول

 

آیین افتتاح 112 پروژه عمرانی و اشتغالزا در علی آباد کتول

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1534
بازدید سال:7239
بازدید کل:1928790