عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش علی آباد کتول برگزار گرديد


هفتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش علی آباد کتول برگزار گرديد

هفتمين جلسه شوراي آموزش و پرورش علی آباد کتول برگزار گرديد

هفتمين جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول،حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول درمحل آموزش وپرورش علی آباد کتول برگزار شد.

تجري مفرد فرماندار و رياست شوراي آموزش و پرورش شهرستان گفت:تهاجم فرهنگي دشمن از اول انقلاب بوده و امروز در برابر ايدئولوژي غرب ، ايدئولوژي اسلامي مي‌تواند ايستادگي كند و شعار امسال از سوي مقام معظم رهبري كه بنام اقتصاد و فرهنگ ناميده شده است مرتبط با اين موضوع است و آموزش و پرورش از موضوعات مهم است و براي مقابله با تهاجم فرهنگي بپاخيزيم و خودسازي نمائيم و همه در تحقق اهداف نظام اسلامي كمك نمائيم.

حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول اظهار داشت،همه بايد پيرو ولايت باشيم و اين ارمغاني است كه به جامعه اسلامي داده شده است و تنها راه سعادت اطاعت و حركت در مسير ولايت است.

وی در ادامه باستناد احاديث و آيات قرآن فرمودند: با قابليت‌هايي كه انسان داراست مي تواند براي مقابله بادسايس شيطاني اقدام نمايد و شيطانهايي از قبيل شيطان بزرگ آمريكا كه در اين دنيا هستند و قصد انحراف و نابودي دين اسلام را دارندوظيفه داريم با پيروي از ائمه اطهار(ع) به مقابله با آنان برخيزيم. امام جمعه اظهار داشت: بايد مراقب نسل جوان باشيم ، همچنين خواستار تقويت نماز ، احترام به پدر و مادر و احترام به معلم و امور تربيتي دانش‌آموزان شدند ودرادامه اظهار داشتند با ارتباط مطلوب با جوانان و برنامه مدوّن فرهنگ اسلامي را گسترش و با تهاجم فرهنگي دشمن مقابله و فتنه‌هاي آنان را خنثي نمائيم .

در پایان علمشاهي مدير آموزش و پرورش شهرستان در خصوص تهاجم فرهنگي اظهار داشتند: وظيفه داريم در اجراي فرامين مقام معظم رهبري با برنامه ريزي مطلوب به مقابله با توطئه هاي دشمنان خصوصاً آمريكا و اسرائيل بپا خيزيم و آموزش و پرورش آمادگي دارد در راستاي اهداف نظام اسلامي با تمام توان به مقابله با تهاجم فرهنگي اقدام نمايد و دانش آموزاني تربيت نماييم كه متعهد و متخصص و در خدمت انقلاب اسلامي باشند و تمامي دستگاههاي اجرايي براي مقابله باتهاجم فرهنگي به آموزش و پرورش كمك نمايند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 532
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:950
بازدید سال:6655
بازدید کل:1928206