عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد


جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

 

جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درخصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس باحضور سید صادق شیرنگی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری علی آباد کتول ومدیران شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،شیرنگی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس ، بر اجرای برنامه ها و فعالیت های این ایام با رویکرد بصیرت و معرفت افزایی و در راستای نهادینه کردن ارزش های اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید نمود.

وی اظهارداشت:یکی از اساسی ترین وظایف همگانی ما بیان ارزشهای ماندگار دوران دفاع مقدس است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری دفاع مقدس را به عنوان حماسه ای مردمی و بی نظیر در جهان برشمرد افزود: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی در سایه رشادتها واز خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگا نی بوجود آمد که استوار و محکم در مقابل دشمنان با تکیه به نیروی ایمان و اراده ایستادگی کردند و از میهن اسلامی خود در مقابل متجاوزان دفاع نمودند.

وی با اشاره به همزمانی 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و دهه نخست ماه محرم افزود: با برنامه ریزی مناسب از این همزمانی می توان به نحو مطلوبی بهره برداری نمود . امسال برنامه های متنوع و گسترده ای در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد بایستی تمامی ادارات در اجرای برنامه ها حضور پررنگ داشته و در ترسیم و تبیین دستاوردهای انقلاب نقش گسترده و فعال داشته باشند.

گفتنی است اجرای برنامه هایرژه ، غبارروبی مزار شهدای گمنام ،دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران،فضاسازی در ادارات، برپایی نمایشگاه ، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، ایستگاه صلواتی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستانعلی آباد کتول می باشد.

  جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

 

.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2679
بازدید سال:2679
بازدید کل:1924230