عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای انجمن اولیای شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شورای انجمن اولیای شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شورای انجمن اولیای شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه شورای انجمن اولیای شهرستان با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار،سید کتولی سرپرست آموزش و پرورش در محل آموزش و پرورش برگزارشد.

حسن هدایتی کتولی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین که سند بالادستی است و به تأیید رهبر معظم و شورای انقلاب فرهنگی رسیده است بایستی محور برنامه ها و فعالیت ها در آموزش و پرورش باشد و اظهار داشت : انجمن های اولیاء و مربیان می توانند در تربیت دانش آموزات مشارکت نمایند و انجمن اولیاء ارتباط بین خانه و مدرسه را تقویت کنند و در جامعه خانه و مدرسه 2 نهاد تربیتی هستند که تأثیرگذار هستند و همسویی بین این 2 نهاد امری ضروری است .

وی افزود : انجمن های اولیاء و مربیان می توانند در کاهش آسیب های اجتماعی ورود نماید و در هر مدرسه قرارگاه فرهنگی با محوریت انجمن های اولیاء و مربیان مدارس تشکیل گردد تا با برنامه مقابله جدی صورت پذیرد و برگزاری کلاس های آموزش خانواده که اثرات مثبتی دارد .

فرماندار با اشاره به اینکه چشم امید مردم به مدارس است زیرا مرکز ثقل تربیت مدارس هستند و انجمن های اولیاء مظهر تعامل ، همراهی و هم صدایی خانواده ها با نظام آموزش و پرورش محسوب می شوند و اضافه کرد : انجمن های اولیاء در مدارس فضای کار و فعالیت اختصاص یابد تا با فراغ بال بهتری به خانواده ها خدمات رسانی نمایند .

فرماندار و رئیس شورای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان گفت : از آموزش و پرورش انتظار می رود که چراغ تحول از مدارس روشن شود و محور تحول قرار گیرد و به دانش آموزان نیازمند هم از لحاظ مالی و هم از جنبه ی فرهنگی توجه لازم صورت پذیرد تا از تحصیل باز نمانند .

سیدجواد سیدکتولی ، انجمن های اولیاء و مربیان در مدارس یکی از ارکان تعلیم و تربیت هستند و در کلیه زمینه های آموزشی و پرورشی می توانند ورود نمایند و از مدیران خواستند که توجه لازم به جایگاه آنان صورت گیرد و افزود : انجمن های اولیاء به مسائل تربیتی و اخلاق اسلامی و ساختن انسان هایی که مفید و مثمرثمر برای توسعه و پیشرفت کشور در همه ی چشمه ها باشند همت نمایند و در تقویت ارتباط خانواده ها با مدارس تلاش نمایند و در فرآیند تربیت دانش آموزان مشارکت داشته باشند .

ایشان ، با اشاره به اینکه 24 لغایت 30 مهر ماه هفته پیوند اولیاء و مربیان می باشد و خاطر نشان کرد : فرصت مناسبی است که مشارکت خانواده ها در تربیت و ارتباط با مدارس تبیین شود .

لازم به ذکر است سایر اعضای حاضر در جلسه نیز نظرات و پیشنهاداتی را ارائه نمودند .

 

جلسه شورای انجمن اولیای شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 156
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:574
بازدید سال:6279
بازدید کل:1927830