عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان علی آباد کتول،در راستای اجراء و پیگیری طرح تقسیم کارملی با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان،چراغعلی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری و احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان،مدیران ادارات و مدارس، روحانیون معزز و کارشناسان در امر آسیب های اجتماعی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندارگفت:طبق بررسی های انجام شده آسیب های اجتماعی در جامعه به طور جدی ما را تهدید می کند به همین خاطر مقام معظم رهبری و دولت محترم تدبیرو امید در این امر توصیه اکید دارند که باید هرچه زودتر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات لازم انجام گردد.

هدایتی کتولی اظهارداشت:شیوع آسیب های اجتماعی میان جمعیت دانش آموزی از جمله ،انحرافات اخلاقی،خشونت،خود کشی،دخانیات و بزهکاری می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهارداشت: در جهت مهار زمینه های آسیب های اجتماعی فضای مدرسه ،خانواده و محله ضروری است.

وی افزود:از جمله دلایل افزایش یا رشد آسیب های اجتماعی ،کم رنگ شدن مباحث تربیتی و پرورش است چرا که بیشتر به بحث آموزش پرداخته می شود و از مهمترین ابزار پیشگیری جرم و آسیب های اجتماعی مجهز کردن انسان به اعتقادات و باور های دینی مخصوصا فریضه نماز .

فرماندار تصریح کرد:از مهمترین وظایف هر یک از اعضاءکار گروه تخصصی ،فرهنگی و اجتماعی ،برنامه ریزی تصمیم گیری ،تشکیل تیمهای مجمع کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان گفت:3اولویت اصلی در آسیب های اجتماعی نقش اساسی دارد یک،افسردگی است که بیشترین آسیب در بین دانش آموزان می باشد ،دوم پرخاشگری و سوم کودکان آسیب است .

وی افزود:یک رویکرد مهم دیگر در بحث آسیب های اجتماعی وجود دارد که آن هم بازماندگان از تحصیل می باشند که علت آن بیشتر مسائل فرهنگی در بین خانواده ها می باشد.

چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندایر گلستانبا اشاره به برنامه های دولت در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با شعار ترویج امید و نشاط در جامعه برنامه های خود را انجام می دهد و این خود مصداقی بر اقدامات دولت در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی وجود آسیب های اجتماعی یک واقعیت تلخ بوده و همه ادارات و نهادهای دولتی بویژه درحوزه فرهنگی، دانشگاه ها، علما و روحانیون و معتمدان باید در جهت مقابله و پیشگیری از آن احساس مسئولیت کنند.

چراغعلی در پایان با بیان اینکه ارتقای نشاط اجتماعی به عنوان کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه امری ضروری است افزود:نشاط بخشی به جامعه با اجرای برنامه های مختلف درحوزه جوانان لازم است.

 

  جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

.

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:1087
بازدید سال:6792
بازدید کل:1928343