عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته وحدت


پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته وحدت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبررحمت حضرت محمد ( ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل المتین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بدین سان گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.
وحدت مسلمانان ،چتری است از رحمت خداوند بر سر امت اسلام که زداینده کینه ها و کدورت هاو خودخواهی و موجب صفای قلوب است.

وحدت اسلامی که معمار آن پیامبرگرامی اسلام (ص) می باشند یکی از عوامل پیشرفت ها و پیروزی های پی در پی اسلام بوده است.هفته وحدت میراث بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بوده که ایشان همیشه بر وحدت بین مسلمین تاکید نمودند و در حال حاضر رهبر معظم انقلاب نیز مسأله وحدت برای مسلمین را یک نیاز قطعی و رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند.

لذا در عصر کنونی نیاز به اتحاد و اتفاق ، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت ، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.

بدینوسیله میلاد با سعادت پیامبر اعظم ، حضرت محمد ( ص ) رسول صلح و بیداری و آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) موسس مذهب جعفری را به تمامی مسلمانان بویژه مردم عزیز شهرستان علی آباد کتول که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم.

حسن هدایتی کتولی فرماندار

شهرستان علی اباد کتول



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:961
بازدید سال:6666
بازدید کل:1928217