عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تبریک فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت هفته بسیج


تبریک فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت هفته بسیج

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی اباد کتول، حسن هدایتی کتولی فرماندار علی آباد کتول به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

متن پیامبه شرح زیر است:
مقام معظم رهبری(مدظله العالی): "بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف، مرهون تفکر بسیجی است و بسیج مجموعه ای است که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار و خاطر جمع می کند."
سیمای بسیج به عنوان نماد ایستادگی و شجاعت در تاریخ ایران اسلامی، همواره برتارک انقلاب اسلامی خواهد درخشید و برای همیشه جاودانه تاریخ خواهد ماند.
حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های علمی و فکری سهیم بوده است.
امروز، تفکر بسیجی که در فرمایش رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان لشکر مخلص خدا مزین شده ، به مدد علم، بینش ، نوآوری و با بهره‌مندی از بصیرت انقلابی توانسته است در خدمت به اهداف والای کشور اسلامی پیشتاز باشد.

با گرامیداشت سالروز فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ٢٠ میلیونی) در ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، این هفته میمون و با برکت را محضر تمامی بسیجیان به ویژه بسیجیان شهرستان علی آباد کتول تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال توفیق روز افزون این نهاد ارزشمند و اعضای آن را خواستار و خواهانم.

                                                                                      حسن هدایتی کتولی

فرماندار شهرستان علی آباد کتول



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1437
بازدید سال:7142
بازدید کل:1928693