عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار فرماندار با امام جمعه علی آباد کتول به مناسبت هفته وحدت


دیدار فرماندار با امام جمعه علی آباد کتول به مناسبت هفته وحدت

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار فرماندار با امام جمعه علی آباد کتول به مناسبت هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، همزمان با آغاز هفته وحدت و بسیج حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان بهمراه مدیران شهرستان با حضور در محل دفتر امام جمعه با حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد دیدار و گفتگو نمودند.

فرماندار در این دیدار گفت: هفته وحدت فرصت مغتنمی برای طرح نیاز‌های اساسی جهان اسلام که با ابتکار رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) مبتنی بر اعتقادات، آیات الهی و روایات ائمه اطهار(ع) ایجادشده است.
وی هفته وحدت را نماد همبستگی ملی و پرهیز از اختلافات بسیار جزئی دانست و تصریح کرد: باید با صمیمیت، همدلی، تعامل و تفاهم مبتنی بر آیات الهی با تشکیل جبهه واحد بر اساس اصول اسلامی اتحاد خودمان را در مقابل تبلیغات دشمن مشترک تحکیم‌بخشیم.
هدایتی کتولی بیان کرد: مردم ولایت مدار شیعه و اهل سنت شهرستان علی آباد کتول در کنار همدیگر زندگی خوبی دارند، زیرا وحدت بین اقوام در این شهرستان به خوبی وجود دارد.

وی زنده نگه‌داشتن فرهنگ دفاع مقدس را مهم‌ترین راهکار در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمن در جنگ سخت ناکام ماند اما در جنگ نرم در حال ضربه زدن به اعتقاد مردم در جامعه است که در این مورد هم باید درکنار هم بود تا نقشه های دشمنان نقشه برآب شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و تقارن هفته وحدت با هفته بسیج این امر را مقوله ای نیک تعبیر نمودند و با ارائه اصول راهبردی در راستای تحقق هرچه گسترده تر تعامل تشیع با اهل تسنن؛ ماحصل این تامل را مایه هراس دشمنان اسلام و مسلمین دانستند.

وی ایجاد تفرقه میان برادران دینی را از برنامه های اصلی نظام سلطه برشمردند وضرورت تحکیم پیوند برادری و وحدت میان همه مسلمین را از اوجب واجبات قلمداد کردند.

دیدار فرماندار با امام جمعه علی آباد کتول به مناسبت هفته وحدت

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2662
بازدید سال:2662
بازدید کل:1924213