عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه داخلي کارکنان فرمانداري علی آباد کتول برگزارشد


جلسه داخلي کارکنان فرمانداري علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه داخلي کارکنان فرمانداري علی آباد کتول برگزارشد

باهدف هماهنگی بيشتر وبه منظور پيگيري و انجام امورات محوله جلسه داخلي کارکنان فرمانداري علی آباد کتول با فرماندار شهرستان درمحل دفترفرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،در این جلسه حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان ضمن قدردانی اززحمات و تلاش همه کارکنان فرمانداری در پیگیری امور مربوط به شهرستان ومطالبات مردمی،به اهميت برگزاری این جلسات اشاره کرد و گفت : جلسات داخلی با حضور کارکنان و مسوولین فرصتی است که همکاران بتوانند بخشی از فعالیتها ،مسایل و مشکلات،انتظارات و موضوعاتی که در حوزه کاری و اداری وجود دارد با مسوولین اداره مطرح نمايند تا ضمن آگاهی از آنها بتوان با برنامه ريزي، همكاري و هماهنگي هاي بين بخشي در راستاي بهبود امور گام های اساسی برداشته شود.

فرماندار در ادامه به اهمیت لزوم نظم و انضباط اداري بر رعایت ضوابط و قوانین اداری و اخلاقی،داشتن وجدان کاری و صداقت در کارها ،تکریم و احترام ارباب رجوع ،هماهنگی و همکاری در اداره و تعامل با ادارات دیگر، اولویت بندی وظایف و امورات محوله مربوطه و شهرستان تاكيد كرد وادامه داد کارکنان فرمانداری بایدبا انجام درست مقررات اداری به عنوان یک الگو برای سایر ادارات شهرستان عمل نمایند.

هدایتی کتولی پاسخگویی شفاف به مردم را شعار اصلی دولت عنوان کرد و گفت: دولت تدبیر و امید پاسخگویی شفاف به مردم را شعار اصلی خود قرارداده است که تحقق این مهم نیازمند صمیمیت وعملکرد خوب مجموعه فرمانداری درپیگیری امور مربوط به شهرستان ،تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم دارد.

درادامه هر کدام از کارشناسان و کارکنان واحدهای فرمانداری، گزارشی از وضعیت فعالیت ها،مسایل و مشکلات موجود در حوزه های کاری مربوطه و پیشنهادات و برنامه های مد نظر ارائه كردند.

 

جلسه داخلي کارکنان فرمانداري علی آباد کتول برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2755
بازدید سال:2755
بازدید کل:1924306