عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول


برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان،آیت الله شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در خبرگان رهبری، حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد ومسئولین شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

احمد تجری مفرد فرماندار،یا دو خاطره شهیدان را گرامی داشته و افزود: بسیجیان از افتخارآفرینان جنگ و مایه غرور این مرزو بوم هستند .

فرماندار گفت :جانفشانیها، ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس پیروزی ظفرمندانه ای را برای جمهوری اسلامی ایران رقم زد به گونه ای که امام خمینی ره فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی با تاکید بر زنده نگه اشتن ارزشهای اسلامی دوران جنگ تاکید کرد حفاظت و حراست از دستاودهای جنگ به معنای حفاظت و حراست از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور به استان ، حضور رئیس جمهور سه کشور برای آغاز بهره برداری از راه آهن بین المللی ایران – قزاقستان - ترکمنستان را نقطه عطفی در تاریخ این استان و شهرستان عنوان کرد.

فرماندار اظهار داشت: امیدواریم سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور منشاء ثمرات خیر و مفیدی برای استان و شهرستان باشد بنابراین مدیران دستگاه های اجرایی آمادگی کامل داشته باشند تا ضمن احصاء مشکلات حوزه کاری خود نسبت به انعکاس آن به مسئولین استانی اقدام نمایند.

فرماندار در این جلسه ضمن تاکیدبر آمادگی ادارات برای استقبال از سفر ریاست جمهوری و هیات همراه گفت : طی بررسی های که انجام پذیرفت، نیازمندی های شهرستان در حوزه های خدماتی و عمومی را اعلام کردیم و امیدواریم تمام بودجه مورد انتظار با جدیت و پشتکار مدیران شهرستان و عنایت مقامات استانی جذب شهرستان گردد تا انشالله شاهد روند سریع توسعه در علی آباد باشیم .

احمد تجری مفرد افزود: تکریم ارباب رجوع در نظام اداری و افزایش میزان رضایت مندی مراجعان یکی از وظایف مسئولین و کارکنان ادارات دستگاه های اجرایی است.

فرماندار شهرستان در پایان جلسه از تمامی مسئولین ادارات شهرستان خواست که در جهت آرامش مردم و همسویی با برنامه های تدبیر و امید حرکت کنند تا رضایتمندی مطلوب مردم را بدست آورند.

حجت اسلام والمسلمین شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در خبرگان رهبری در مورد سفرریاست محترم جمهور گفت:حضور هر یک از اهاد مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور تیری است به سوی دشمنان ووفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.

 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول

 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول

 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول

 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول

 

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2674
بازدید سال:2674
بازدید کل:1924225