عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » افتتاح پلیس فتا در شهرستان علی آبادکتول

باحضور سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان صورت گرفت:

افتتاح پلیس فتا در شهرستان علی آبادکتول

افتتاح پلیس فتا در شهرستان علی آبادکتول

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ با حضور هدایتی کتولی فرماندار، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان، مهدی نژاد امام جمعه شهرستان، محمدی رئیس دادگستری، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی پلیس فتا در ستاد نیروی انتظامی شهرستان علی آبادکتول افتتاح و راه اندازی گردید.

هدایتی کتولی در آیین افتتاح پلیس فتا افزود؛ جامعه امروز و حرکت روزافزون به سوی توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و افزایش استفاده کاربران از فضای مجازی از جمله دلایلی است که لزوم برقراری امنیت را در فضای تبادل اطلاعات توجیه می کند.

وی ادامه داد؛ توسعه دولت الکترونیک از جمله بانکداری و تجارت الکترونیک نیز لزوم ایجاد پلیس تخصصی را برای تامین امنیت شهروندان ضروری کرده است.

وی خاطرنشان کرد؛ درخواست پلیس فتا از نیازها و مطالبات عمومی مردم شهرستان بود که با مکاتبه و درخواست مشترک "نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان و فرمانداری" و کسب موافقتهای لازم در نهمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

فرماندار در خاتمه از اقدامات سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان و تازیکه فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول در پیگری و راه اندازی پلیس فتا تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است پلیس فتا در محل ستاد انتظامی شهرستان علی آبادکتول افتتاح شده است و مردم شریف شهرستان می توانند برای پیگیری امورات خود در این رابطه به ستاد انتظامی مراجعه نمایند.

افتتاح پلیس فتا در شهرستان علی آبادکتول

 

افتتاح پلیس فتا در شهرستان علی آبادکتول

 

افتتاح پلیس فتا در شهرستان علی آبادکتول

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2762
بازدید سال:2762
بازدید کل:1924313