عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آبادکتول

با دستورکار ساماندهی متکدیان انجام گرفت:

برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آبادکتول

برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آبادکتول

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آبادکتول به ریاست سیدصادق شیرنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با دستور کار ساماندهی متکدیان در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی براساس طرح تقسیم کار ملی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در این جلسه شیرنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گفت: با توجه به اینکه علل و عوامل مختلفی در بروز و ظهور آسیب های اجتماعی دخالت دارند و تکدیگری نیز به عنوان یک آسیب دارای علل مختلف می باشد.

وی در ادامه اظهارداشت: برخی افراد بصورت ارادی و خود خواسته و با اهداف خاص اقدام به تکدی گری می کنند لذا با توجه به این امر این افراد احتمال دارد درپوشش گدایی دست به اقدامات دیگر بزنند که افزایش این موضوع باعث بروز و شیوع آسیب ها و خطرات دیگر درجامعه شود و برخی از متکدیان هم ممکن است بصورت غیر ارادی اقدام به این عمل نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری افزود: اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات جلسه قبل با توجه به برگزاری مانور ساماندهی متکدیان درسطح شهرستان اقدامات خوبی بوده است ولی این اقدامات کافی نبوده و باید بصورت مستمر ادامه داشته باشد تا به یک نقطه مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی وتلاش بیشتر و همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی خصوصاً دستگاههای متولی اقدامات جدی دراین زمینه صورت گیرد.

وی در ادامه افزود: آسیب های اجتماعی اگر در هرجامعه ای جدی گرفته نشود ممکن است به مشکلات اساسی برای آن جامعه منجر شود زیرا آسیب ها یک شبکه خاص خود را دارا می باشند لذا باید دراین زمینه تدابیر و تمهیدات خاص براساس قانون در دستور کار قرار گیرد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:428
بازدید سال:6133
بازدید کل:1927684