عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام فرماندار شهرستان علی آبادکتول به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی سال 1398

با تاکید بر نامگذاری سال" رونق تولید" انجام شد:

پیام فرماندار شهرستان علی آبادکتول به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی سال 1398

پیام فرماندار شهرستان علی آبادکتول به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی سال 1398

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی سال 1398 پیامی صادر نمودند.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الاَبْصار 
یا مُدِّبر اللیل و النهار 
یا مُحِّول الحول و الاَحوال 
حَوِّلْ حالَنا اِلی اَحْسَن الحال 
 
تقویم، آینه‌ی گذر روزگار است و با هر بهار، در پیروی از آفرینش روزهای نو، تقویم‌ زندگی را نیز نو می‌کنیم و غبار کهنگی را از آن می‌زداییم. 
 
شروع سال نو، آمدن بهار و تحولی که در طبیعت ایجاد می شود، انسان را به آینده ای دگرگون، دل بسته می سازد که سرشار از امید به زندگی است.
 
از سنت های نیکوی سال نو؛ احسان، دستگیری از نیازمندان، صله رحم و دیدار خویشاوندان و نزدیکان می باشد که سنت اسلامی است و در مراسم نوروز جلوه خاصی یافته، لذا ارتباط عاطفی با خویشاوندان نزدیک، کار مؤمنان است.
 
در روزهای پایانی سال 1397 وقوع بارشهای بی سابقه موجب بروز مشکلاتی برای مردم شریف استان گردید که با مدیریت استاندار محترم، معاونین محترم استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی آلام به وجود آمده در کمترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.
 
در سطح شهرستان علی آبادکتول نیز وقوع این بارشها موجب بروز خسارت و قطعی موقت خدمات به مردم گردید که با همت شبانه روزی مسئولین دستگاههای مدیریت بحران و عوامل زیرمجموعه اوضاع در کمترین زمان ممکن به حالت عادی برگشت.
 
همه دستگاههای مدیریت بحران شهرستان علی آبادکتول در آماده باش کامل هستند و بخشی از امکانات، نیروی انسانی و وسایل نقلیه جهت کمک به شهرستان های همجوار اعزام شده اند.
 
سال 1398 که با درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری به سال "رونق تولید" نام گذاری شده است، نوید سالی پربار و برکت برای اشتغال جوانان است که برنامه های ریاست محترم جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر روحانی، دولت تدبیر و امید و همچنین استاندار محترم جناب آقای دکتر هاشمی، زمینه ایجاد حداکثری آن فراهم خواهد نمود.
 
اینجانب ضمن درخواست از همه صاحب نظران در جهت ارائه راهکارهای کارشناسی جهت افزایش "رونق تولید" اعلام می نمایم فرمانداری شهرستان علی آبادکتول با توان مضاعف در این زمینه گام برخواهد داشت.
 
حسن هدایتی کتولی
فرماندار شهرستان علی آبادکتول

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:963
بازدید سال:6668
بازدید کل:1928219