عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مراکز توزیع اقلام اساسی در سطح شهرستان علی آبادکتول افزایش خواهد یافت.

فرماندار در جلسه ستاد تنظیم بازار خبر داد:

مراکز توزیع اقلام اساسی در سطح شهرستان علی آبادکتول افزایش خواهد یافت.

مراکز توزیع اقلام اساسی در سطح شهرستان علی آبادکتول افزایش خواهد یافت.

 

هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول از افزایش مراکز توزیع اقلام اساسی در سطح شهرستان علی آبادکتول خبر داد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری در جلسه کارگروه تنظیم بازار هدایتی کتولی با اشاره به اقدامات انجام شده در مدیریت بازار در اواخر اسفند از افزایش مراکز توزیع اقلام اساسی در سطح شهرستان علی آبادکتول خبر داد.


وی ادامه داد: به منظور کسب رضایت مندی عمومی مردم و در راستای حمایت از مصرف کننده مراکز توزیع اقلام اساسی و در همه چهار شهر" علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه کتول و سنگدوین" با همکاری اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه این مراکز دایر خواهند شد.


وی در ادامه به اهمیت ساماندهی مراکز عرضه گوشت قرمز و سفید اشاره و افزود: با توجه به بازدید های صورت گرفته لازم است هماهنگی های بیشتری در خصوص نحوه توزیع صورت گیرد.


فرماندار سپس با اعلام رصد دقیق اقلام در بازار خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ گونه کمبود خاصی در بازار وجود ندارد و از مردم انتظار دارم تا در سال 98 در جهت مدیریت بازار همکاری لازم را داشته باشند.


رئیس کارگروه تنظیم بازار در خاتمه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق تولید اشاره و افزود: حمایت متقابل از تولیدکننده و مصرف کننده و اعتماد به کالا و کارگر ایرانی لازمه تحقق شعار سال است.


شایان ذکر است اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان علی آبادکتول به ریاست هدایتی کتولی فرماندار و با حضور شیرنگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 463
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:881
بازدید سال:6586
بازدید کل:1928137