عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام فرماندار به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار

طی پیامی صورت گرفت؛

پیام فرماندار به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار

پیام فرماندار به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی آبادکتول در پیامی ضمن محکومیت اقدام اخیر آمریکا در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ فرار رسیدن سالروز میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم‏
بر اساس روایت اسلامی ماه شعبان، ماه پیامبر اخلاق "حضرت محمد(صلی الله علیه و آله)" است و سوم شعبان المعظم مصادف با میلاد بزرگ سالار شهیدان "امام حسین علیه السلام" که به ابتکار امام خمینی(ره) به عنوان روز "پاسدار" نامگذاری شده است.
اینک در شرایطی میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را جشن می گیریم که با درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری و حضور قدرتمند ایران اسلامی و سپاه پاسداران در منطقه، موجب شکست های پی در پی حامیان تروریسم شده است و هیئت حاکمه آمریکا که خود عامل تشکیل و حامی گروه‌های تروریستی در منطقه بوده اند، به دنبال اقدام نابخردانه و احمقانه برعلیه سپاه پاسداران و قراردادن این نهاد مردمی و قانونی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» می باشد که شدیداً محکوم به شکست است.
مبرهن است سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب و برآمده از متن ملت ایران است که در طول چهل سال ایستادگی و پایداری همانند برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و عواقب اقدام ماجراجویانه اخیر رژیم ایالات متحده امریکا "دولت حامی تروریسم" که حمله وحشیانه و عامدانه به هواپیمای مسافربری ایران در سال 1367 و مشارکت در کشتار مردم بیگناه در اقصی نقاط جهان را در کارنامه سیاه خود دارد به سردمداران استکبار جهانی باز خواهد گشت.
اینجانب با گرامیداشت این روز فرخنده و تبریک آن به پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام غیرقانونی اخیر آمریکا، تداوم موفقیت‌های بزرگ این نهاد انقلابی و مردمی، برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحت زعامت مقام معظم رهبری از خداوند متعال مسئلت می‌جویم.
حسن هدایتی کتولی
فرماندار شهرستان علی آبادکتول

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:963
بازدید سال:6668
بازدید کل:1928219