عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » افتتاح پروژه آبرسانی مخزن 100متر مکعبی روستای سیاه رودبار

با حضور فرماندار برگزار گردید؛

افتتاح پروژه آبرسانی مخزن 100متر مکعبی روستای سیاه رودبار

 پروژه آبرسانی مخزن 100متر مکعبی روستای سیاه رودبار از توابع بخش مرکزی شهرستان علی آبادکتول به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا، هدایتی کتولی فرماندار و هرمزی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی؛ فرمانده سپاه نینوا در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی روستای سیاه رودبار گفت: اولاً باید بگویم آن چیزی که برای ما باقی می ماند خدمت بی منت و صادقانه است ورنه هر حرف و حدیثی عمل ما را ضایع خواهد کرد و اجر آن را از بین خواهد برد.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به ماموریت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: ما در ۵ عرصه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا کار می کنیم که یکی از اقدمات ما در حوزه پیشرفت و آبادانی استان، مسئله آب است.
معروفی افزود: زیبنده نظام اسلامی نیست که بعد از ۴ دهه از انقلابش روستای ما آب آشامیدنی نداشته باشید، اما همه بدانید ما در سپاه به رسالت مان عمل خواهیم کرد و بی منت به مردم خدمت می کنیم .
وی گفت:اتفاقی که امروز در روستای سیاه رودبار افتاد رویکرد جدید ما بود و ما مخزن را با استاندارد های بهداشتی کامل ساخته ایم که دیگر نیاز نیست در آینده آن را تمیز کنیم و با افزایش جمعیت روستا میتوانیم مخزن را توسعه دهیم.
معروفی با اشاره به عملیات فاو افزود: رزمندگان ما سه ماه قبل از عملیات روی مسئله آب کار کردند، شب ها در منطقه ماندند و این تحلیل غلطی است که فکر کنیم بدون برنامه به دل دشمن زده بودیم.
فرمانده سپاه نینوا در پایان با روایت خاطره ای از سالروز عملیات کربلای ۱ و آزادسازی مهران گفت: صدام برای انتقام از دست دادن فاو جنگ روانی راه انداخت و گفت "مهران به جای فاو" اما امام دو بار به مسئولین تاکید کردند که مهران باید آزاد شود. همان روز حاج قاسم به یکی از گردان ها که بنده فرمانده آن بودم دستور داد یکباره به سمت ایلام بروید تا در عملیات آزادسازی مهران شرکت کنیم در حالی که تعداد افراد ما نسبت به دشمن ۱ به ۳ بود اما حرف حضرت را حجت دانستیم  و دیدیم بر ما واجب است مهران آزاد شود.
 
همچنین رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان ضمن اظهار خرسندی از همکاری با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا استان در راستای اجرای پروژه های آبرسانی، افزود: 7 روستای استان با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا استان از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
وی بابیان این نکته که 85درصد روستاهای شهرستان علی آبادکتول از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی برخوردار هستند، افزود: تنها 2 روستای علی آباد کتول از 66 روستای این استان فاقد آب است. 
هرمزی در ادامه خواستار مدیریت مصرف آب آشامیدنی مشترکین شد و خاطرنشان کرد: آب شرب نزد ما به عنوان ودیعه ای است که باید به نسل های آینده  نیز انتقال داده شود. 
وی برخورداری هرجامعه از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی را یکی از مولفه های توسعه اعلام کرد و یادآورشد: تمامی تلاش همکارانم در شرکت آب و فاضلاب روستایی برآن است تا بتوانیم تمامی روستاهای استان را از این نعمت بزرگ بهره مند سازیم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 404
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:822
بازدید سال:6527
بازدید کل:1928078