عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول با محوریت بزرگداشت هفته دولت

به ریاست فرماندار برگزار گردید؛

برگزاری پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول با محوریت بزرگداشت هفته دولت

برگزاری پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول با محوریت بزرگداشت هفته دولت

پنجمین جلسه شورای اداری به ریاست هدایتی کتولی فرماندار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه، دکتر قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری با محوریت برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دولت در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه شهرستان علی آبادکتول به بازسازی واقعه غدیر اشاره و افزود؛ بازسازی واقع غدیر اقدام شایسته از سوی دستگاههای اجرایی در شهرستان علی آبادکتول بود.
وی ادامه داد؛ مسئولین اجرایی فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با ریاست محترم جمهور و اعضای هیات دولت را در رئوس کارهای خود قرار دهند.
مهدی نژاد بیان داشت؛ سئولیت امانتی است که در اختیار مدیران قرار گرفته است لذا با هم افزایی در خدمت رسانی باید کوشا بود.
وی در خاتمه افزود؛ برخی افزایش قیمت ها در سطح کشور غیرمنطقی بوده و لازم است مسئولین مرتبط برخورد لازم را داشته باشند.

سپس حاج سعیدی مدیرمسئول ماهنامه مشروح اخبار و الازمنی خبرنگار واحد خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان به عنوان نماینده خبرنگاران حوزه شهرستان علی آبادکتول به بیان انتظارات از دستگاههای اجرایی پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت با اشاره به اقدامات انجام شده ستاد بزرگداشت هفته دولت افزود؛ برنامه های بسیار متنوعی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ... پیش بینی و برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد؛ نامه های ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان علی آبادکتول مطابق برنامه روزشمار انجام خواهد شد.

سپس جناب سرهنگ زمانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان علی آبادکتول در سخنان به اهمیت پاسداشت روز عید غدیر اشاره و از خدمات دستگاههای اجرایی در برگزاری مراسم روز غدید تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دکتر قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول به تلاش های انجام شده در بازسازی مراسم غدیر خم اشاره و افزود؛ زحماتی که در انجام مراسم بازسازی واقعه غدیر در شهرستان علی آبادکتول انجام شده است شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.
وی ادامه داد؛ آنچه که خبرنگاران در بیان اقدامات انجام شده به در خدمت رسانی به مردم انجام می دهند در راستای تقویت نظام است.
دکتر قره خانی سپس به شرایط کشور اشاره و خاطرنشان کرد؛ در شرایط جَنگ اقتصادی فعلی می بایست با کار و مدیریت جهادی از این پیچ عبور کنیم.
وی اظهار داشت؛ انهدام پهباد ۱۸۰ میلیون دلاری آمریکا نشاندهنده شکست رژیم ایالات متحده در حوزه سیاسی و تکنولوژی نوین است.
نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی افزود؛ بلندی و سرافرازی ملت ایران به جهان مخابره شده است و جمهوری اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در اوج عزت قرار دارد.
وی اظهار داشت؛ در جلسه اخیر استاندار و مجمع نمایندگان استان گلستان با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دغدغه ها و مشکلات اصلی و مهم مردم شهرستان علی آبادکتول بیان گردید.
دکتر قره خانی در پایان خاطرنشان کرد؛ برخی مدیران استانی باید در قبال تاخیر در پروژه تله کابین و توسعه صنعت گردشگری در شهرستان علی آبادکتول به مردم پاسخگو باشند.

سپس هدایتی کتولی فرماندار به مناسبتهای ایام و از جمله روز خبرنگار اشاره و افزود؛ از مدیران دستگاههای اجرایی انتظار می رود با خبرنگاران ارتباطات بیشتر و صمیمی تری برقرار نمایند.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان علی آبادکتول ادامه داد؛ هفته دولت فرصت مناسبی جهت ارائه خدمات و گزارش اقدامات دولت به مردم است.
وی گفت؛ در طی شش سال دولت تدبیر و امید در شهرستان علی آبادکتول بیش از صد میلیارد تومان اعتبار در حوزه های مختلف عمرانی، بهداشتی، درمانی، آموزشی و ... تخصیص داده شده است.
فرماندار ادامه داد؛ عداد ۱۱۳ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار ۳۱۷ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی سپس به اقدامات انجام شده در گازرسانی به روستاها اشاره و خاطرنشان کرد؛ در سال جاری "جشن سبز"؛ "پایان گاز رسانی به تمامی نقاط روستایی" در سطح شهرستان علی آبادکتول برگزار خواهد شد.
فرماندار در پایان به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اشاره و افزود؛ رعایت بر اصل بی طرفی و اجرای مُر قانون اصول اساسی در برگزاری انتخابات پیش رو است.

شایان ذکر است در این جلسه از جناب سرهنگ تازیکه فرمانده نیروی انتظامی، حجت الاسلام والمسلمین عسکری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، جناب سرهنگ صلاحی رئیس راهور، پرتوی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، شکی رئیس جمعیت هلال احمر، دکتر دیلمی مدیر شبکه بهداشت و درمان، ضیایی مدیر جهاد کشاورزی، الازمنی مدیر آبفار، موسوی مدیر شبکه توزیع نیروی برق، اسفندیاری پور شهردار علی آبادکتول، خسروی شهردار فاضل آباد، غیجی شهردار مزرعه کتول و حسین زرگری رئیس اتاق اصناف به واسطه اقدامات انجام شده در راستای برگزاری مطلوب مراسم بازسازی واقعه غدیر خم تجلیل بعمل آمد.

برگزاری پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول با محوریت بزرگداشت هفته دولت

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 532
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:950
بازدید سال:6655
بازدید کل:1928206