عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک جمالی فرماندار شهرستان علی آباد کتول به مناسبت حلول سال نو و نوروز ۱۴۰۰

بمناسبت سال نو و نوروز 1400

پیام تبریک جمالی فرماندار شهرستان علی آباد کتول به مناسبت حلول سال نو و نوروز ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول:
به مناسبت فرارسیدن سال نو و نوروز 1400 ، جمالی فرماندار شهرستان علی آباد کتول ، عید نوروز و سال جدید را به همشهریان و مردم ولایی علی آباد کتول تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد :

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار

ِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»


 بهار جلوه ای باشکوه از رحمت خداوند در جهان هستی است و فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به تحول، مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.

 تقارن نوروز و بهار ، مظهردگرگونی و تحول ایام و احیای دوباره طبیعت است . نوروز مایه امیدبخشی و نشاط است و یادآوری ماندگار نبودن زمستان و امید به رویش دوباره است . فرصتی برای تعییر و تحول و تلاش درجهت نو شدن وتعالی و تکامل در ابعاد فردی و اجتماعی می باشد.تا درسایه آن،با انگیزه و کوششی مضاعف،برای رسیدن به توسعه بیش ازپیش جامعه و تحقق زندگی شایسته تر توام با آرامش، امید و نشاط برای همه ملت شریف ایران ، بویژه برای همشهریان عزیز شهرستان علی آباد کتول گام برداریم.


 سال ۹۹ با همه فراز و فرودها و مشقت ها، بویژه تلاش سخت و صبوری کادر درمان و همراهی و همدلی وصف ناپذیر هموطنان عزیز برای مقابله با کرونا سپری شد.

 بدینوسیله، ضمن گرامیداشت یادهمه درگذشتگان ازبیماری کرونا، به ویژه شهدای سلامت، صمیمانه آرزو دارم نخستین سال قرن جدید برای ایران و ایرانیان همراه با سلامت و دفع بلای کرونا، وقوع رویدادهای شیرین و امیدبخش و تحقق رونق اقتصادی، پیشرفت و موفقیت درتمامی عرصه های ملی و بین المللی باشد.


 امید است بتوانیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال " تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شده است ، با اتحاد ، انسجام و همدلی بین همه قوا و مسئولین و ملت شریف ، شاهد رفع و کاهش اثار تحریمهای ظالمانه و همچنین تسهیل و تسریع روند تولید و اشتغال و شکوفائی اقتصاد و درنتیجه تحقق بیش از پیش انتظارات و بهبود اوضاع و شرایط زندگی مردم شریف و صبورمان باشیم.


 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم ، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم، سال نو را به همه هموطنان بویژه مردم شریف و خوب شهرستان علی اباد کتول صمیمانه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو که مصادف گردیده با ایام و اعیاد سعید شعبان، سالی سرشار از خیر و برکت و سلامتی و موفقیت بوده و احسن الحال برای همگان تقدیر شود .


انشاء الله...


مجتبی جمالی

فرماندار علی آباد کتول

 

 


 

پیام تبریک جمالی فرماندار شهرستان علی آباد کتول به مناسبت حلول سال نو و نوروز ۱۴۰۰

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:977
بازدید سال:6682
بازدید کل:1928233