عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وضعیت شهرستان علی آبادکتول از حیث بیماری کرونا همچنان نارنجی است ؛

فرماندار علی آبادکتول در جلسه ستاد کرونا

وضعیت شهرستان علی آبادکتول از حیث بیماری کرونا همچنان نارنجی است ؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول :

جلسه ستاد کرونا شهرستان علی آباد کتول به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه معزز و اعضای ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ، همزمان و بصورت ارتباط ویدئو کنفرانس با جلسه مقابله و پیشگیری از کرونا استان به ریاست استاندار ، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .


جمالی فرماندار علی آباد کتول پس از سخنان استاندار در جلسه استانی کرونا و بیان گزارشات استانی ، اظهار داشت :

وضعیت شهرستان در طی هفته گذشته ثابت بوده و همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد که انشالله با نظارت مستمر و تلاش شبانه روزی اعضای ستاد کرونا شهرستان و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط شهروندان گرامی و مردم عزیز شهرستان ، شرایط شهرستان مجددا به وضعیت زرد تغییر رنگ دهد.


ناظرین دستگاههای اجرایی خصوصا بهداشت و درمان ، میراث فرهنگی و شهرداری علی آبادکتول ، نظارت مستمری از تفرجگاهها ،اقامت گاههای بومگردی و جاده سلامت داشته باشند و مردم را با تذکرات لسانی و یا با نصب بنر و اطلاعیه از خطرات پیک چهارم کرونا آگاه نمایند.


رئیس ستاد کرونا شهرستان با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در آگاه سازی و اطلاع رسانی درست جامعه و ارتباط دستگاههای اجرایی با رسانه ها و فضای مجازی ، خاطرنشان کرد : اگر از فرصت و ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها به درستی استفاده نشود و اگر تعاملات درست و ساختاری با خبرنگاران نداشته باشیم ، اسیر تهدیدات فضای مجازی شده و این فرصت که میتوان به درستی از آن استفاده کرد تبدیل به تهدید شده و فضای رسانه ای شهرستان را مسموم خواهد کرد .


در قضیه اخیر که بسیار بزرگ نمایی شده و اخبار خلاف واقع آن دست مایه رسانه های معاند گردید و فضای شهرستان و جامعه را دچار تنش کرد و زحمات چندماهه پرسنل شبکه بهداشت و کادر درمانی را تحت شعاع قرار داد ، اگر تعاملات رسانه ای مدیران با فعالان این حوزه وجود داشت و صحت موضوع توسط آنان بررسی میشد ، این تنشها بوجود نمی آمد و خبری خلاف واقع منتشر نمیگردید .

همچنین انتظار میرفت، فعالان رسانه ای و فضای مجازی شهرستان قبل از انعکاس اخبار ، از صحت و سقم آن مطلع و مطمئن شوند و سپس اقدام به انتشار آن نمایند زیرا قضیه واکسن پاکبانان در شهرستان بسیار متفاوت از قضیه آبادان بود و هیچگونه سواستفاده ای از طرف مدیران شهرداری در کار نبوده، پس سعی کنید با ارتباط مناسب و دوسویه با رسانه ها و استفاده درست از ظرفیت فضای مجازی، از سواستفاده برخی افراد ناآگاه و رسانه های معاند جلوگیری شود .

 



استاندار گلستان در جلسه ستادکرونا استان،بااشاره به شیب افزایشی بیماری کرونا دراستان اظهار داشت: تعداد بیماران کرونایی در استان رو به افزایش است و به 686 بیمار رسیده و همه مردم و بالاخص دستگاههای اجرایی مکلف و موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ترددی و حضور کارکنان هستند.


دکتر حق شناس در خصوص وضعیت توزیع واکسن در استان گفت: تا کنون 9900 دوز واکسن وارد استان شده و به گروه های هدف تزریق شده و محموله 13 هزار واکسن دیگر نیز به زودی به وارد استان می شود.

 

استاندار گلستان از خرید دستگاه آنژیوگرافی جدید در بیمارستان قلب کردکوی خبر داد و خاطر نشان کرد :خرید و نصب دستگاه رادیو تراپی در بیمارستان 5 آذر و نصب دستگاه آنزیوگرافی در بیمارستان کردکویاتفاقات خوبی است که به درمان بیماران کمک فراوانی خواهد کرد.


دکتر حق شناساظهار کرد: هیچ تغییری در محدویت های اعلام شده از 21 فروردین رخ نداده و محدویت های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا باتوجه به وضعیت شهرها ، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت .

 

وضعیت شهرستان علی آبادکتول از حیث بیماری کرونا همچنان نارنجی است ؛

 

وضعیت شهرستان علی آبادکتول از حیث بیماری کرونا همچنان نارنجی است ؛

 

وضعیت شهرستان علی آبادکتول از حیث بیماری کرونا همچنان نارنجی است ؛

 

وضعیت شهرستان علی آبادکتول از حیث بیماری کرونا همچنان نارنجی است ؛

 

وضعیت شهرستان علی آبادکتول از حیث بیماری کرونا همچنان نارنجی است ؛

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2746
بازدید سال:2746
بازدید کل:1924297