عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند ؛

فرماندار علی آبادکتول درنشست صمیمی با فعالان رسانه و فضای مجازی

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند ؛

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند ؛

 

مجتبی جمالی در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان علی آباد کتول ، گفت : نقش رسانه در دنیای امروز و تاثیرگذاری آن در جامعه بر کسی پوشیده نیست و طی این سالها روند رشد رسانه در جهان و کشور ما سرعت بیشتری یافته است ، رسانه ها و پیدایش فضای مجازی، نقش بسیار مهمی در پاسخگویی مدیران داشته و باعث شده مسئولین نگاه ویژه به این حوزه داشته باشند .زیرا اکثر رسانه‌ها رویکرد مردمی دارند و این موضوع در موفقیت آنها تاثیر بسزایی داشته است .


به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول ، نشست صمیمی جمالی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان در راستای شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و رسانه ای با حضور تعدادی از این فعالان در دفتر فرماندار برگزار گردید.


 فرماندار در این جلسه گزارشی از اقدامات ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول ارائه و در ادامه به بایدها و نبایدهای تبلیغات کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره نموده و افزود : در طی جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای تامین و کاندیداهای شورای اسلامی شهر و مسئولین ستاد کاندیداهای ریاست جمهوری برگزار شد، آیین نامه های ستاد انتخابات و مصادیق مجاز و غیرمجاز تبلیغات به کاندیداهای محترم ابلاغ گردید .

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول ، درخصوص برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، گفت : شرایط کشور درحال حاضر شرایط خاصی در عرصه بین‌المللی است و به جهت حفظ اقتدار ملی کشور، نیاز است همه گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه با حضور در انتخابات فضای جامعه را پرشور نمایند، در این حوزه هم رسانه‌ها می‌توانند در مشارکت حداکثری وایجاد شور اجتماعی کمک شایانی نمایند ، و با ارائه بحثهای چالشی و برگزاری تریبون آزاد در سطح شهرستان در راستای انتخاب اصلح به مردم کمک نمایند .


فرماندار با توجه به  رشد چشمگیر حوزه رسانه  در کشور ما در سال‌های اخیر اظهار داشت : در این سالها ، موضوعات رسانه‌ها تخصصی تر شده ، در سالهای کذشته فقط رسانه های مکتوب بصورت روزنامه و مجله فعالیت میکردند ولی هعم اکنون رسانه های مکتوب هم تخصصی تر شده و حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، ورزشی و اقتصاد و ..... رسانه مستقل دارند و حتی در قالب و فرمت هم تغییرات بسیاری داشته اند. رسانه‌های مجازی هم در این سالها به قسمتهای مختلف و گسترده ای تقسیم شده اند و قالب و فرمت فعالیت هریک متفاوت از بقیه بوده است .

 

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی‌آبادکتول  در پاسخ به برخی سوالات فعالان رسانه ای شهرستان گفت:

* در انتخابات ۲۴ خرداد یک رابط سلامت از شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای حضور خواهد داشت .

 * براساس ماده ۶۲ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراها ، کاندیدای محترم بایستی آدرس ستاد و همچنین مسئول ستاد انتخاباتی خود را به صورت مکتوب به فرمانداری اعلام نمایند.

* تخلفات انتخاباتی کاندیداها از رعایت نکردن آیین‌نامه تبلیغات و عدم رعایت اخلاق انتخاباتی گرفته تا سایر موارد، توسط ستاد انتخابات شهرستان و هیئتهای نظارت و بازرسی به صورت مستمر رصد می‌شود .

* سیاست فرمانداری علی آباد کتول تعامل با رسانه‌ها است چون محور همه ما خدمت به مردم است

* شهرستان علی آباد کتول اولین شهرستان استان بوده که به برگزاری جلسه کمیته امنیت با حضور کاندیداها اقدام نموده است

* اصحاب رسانه شهرستان و فعالان فضای مجازی برای کمک و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و حساس نمودن آنها به تعیین سرنوشت خود فعالیت نمایند

* بنرهای تبلیغاتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر که در نقاطی بغیر از جنب ستاد کاندیداها نصب شده باشد توسط کمیته امحاء جمع‌آوری خواهد شد.

* براساس آیین‌نامه ، کاندیداهای شورای اسلامی شهر فقط مجاز به دایر نمودن یک ستاد و نصب بنر بزرگ در جنب همان ستاد می باشند .


 

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند ؛

 

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند ؛

 

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند ؛

 

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند ؛

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 173
بازدید ماه:5702
بازدید سال:5702
بازدید کل:1927253