عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار فرماندار علی آباد کتول با امام جمعه شهرستان


دیدار فرماندار علی آباد کتول با امام جمعه شهرستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار فرماندار علی آباد کتول با امام جمعه شهرستان

به گزارش روابط عمومی فر مانداری شهرستان به مناسبت ایام ا… دهه فجر و به منظور تجدید بیعت با آرمان های بنیان گذار کبیرانقلاب اسلامی ایران،احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،حجت اسلام والمسلمین حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی وسرهنگ بیات فرمانده سپاه پاسداران شهرستان با حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت این ایام گفت: اعتقاد ما این است آنچه که سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده است روحیه بالای دینی و مشارکت مردم بوده است و عزت و دوام آن هم همواره مرهون مشارکت گسترده مردم است.

فرماندارگفت:نقش ائمه جمعه و جماعات در تبیین منویات مقام معظم رهبری بسیار رفیع است و انتظار می رود امام جمعه محترم با تشریح مبانی فقهی جهاد اقتصادی ، مشارکت مردم عزیز را برای همراهی با خادمان خود در دولت برای انجام کارهای بزرگ جلب نمایند.

تجری مفردافزود: خداوند به ما این افتخار را عطا کرده تا خادم و خدمت گزار مردم باشیم و ما هم در این راه تا آخرین روز خدمت از وظیفه خطیر خود کوتاهی نخواهیم کرد.

وی همچنین به تشریح اهم برنامه های دهه فجر شهرستان پرداخت.

در ادامه این دیدار، امام جمعه علی آباد کتول نیز ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر گفت: امام خمینی(ره) یک عبد به تمام معنا برای خداوند بود و همچنین بندگی خالص او سبب شد تا جهانی را متحیر خود سازد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی از مسئولین شهرستان خواست این ایام را قدر بدانند وتمام تلاش خود را برای اجرای مزاسمات جشن وانتقال به نسل جدید به کار برده و در انجام وظیفه خود کوتاهی نکنند و کارها را با مدیریت خود به پیش ببرند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 760
بازدید دیروز: 516
بازدید ماه:2708
بازدید سال:8413
بازدید کل:1929964