عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توهین به پیامبر اکرم(ص) نشان از درماندگی دنیای غرب در رویارویی با باورهای اسلامی است

فرماندار علی آباد کتول

توهین به پیامبر اکرم(ص) نشان از درماندگی دنیای غرب در رویارویی با باورهای اسلامی است

توهین به پیامبر اکرم(ص) نشان از درماندگی دنیای غرب در رویارویی با باورهای اسلامی است

فرماندار علی آباد کتولگفت: توهین به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) نشان از درماندگی دنیای غرب در رویارویی با باورهای اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول ضمن محکوم کردن اقدام بی شرمانه نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: با توجه به گسترش روز افزون اسلام در جهان، غرب و استکبار جهانی درصدد است تا چهره ای غیر واقعی را از اسلام در جهان به نمایش بگذارد.

وی افزود: مدعیان دروغین دموکراسی که خود خالق گروه های تکفیری هستند و دستشان به قتل عام هزاران هزار مسلمان در جهان به خون آلوده است این روزها به بهانه مبارزه علیه تروریسم در مسیر تداوم اسلام هراسی و اسلام ستیزی حرکت می کنند.

فرماندار با بیان اینکه بی حرمتی به ساحت مقدس هر دینی، امری خلاف اخلاق است، گفت: امت اسلامی نباید اجازه دهد رفتار تروریستی عده ای تندرو، افراطی و اسلام ستیز باعث شود تا به بهانه تروریسم به پیامبر اسلام توهین شود.

تجری مفرد ادامه داد: دین مبین اسلام خاتمه دهنده و تکمیل کننده باقی ادیان الهی و دین مهربانی است و آنها با توهین به پیامبر ما می خواهند خودشان را معروف کنند؛ ولی این توهین ها جز کوچک شدنشان، چیزی برای آنها ندارد.

وی افزود: اهانت به پیامبرعظیم الشان اسلام (ص) از سوی هر نشریه، افراد یا کشوری باید محکوم شود و افرادی که دست به چنین اقدامات سخیف و بدوی می زنند باید در چارچوب قوانین جهانی شدیداً مورد مواخذه قرار گیرند.

فرماندارعلی آباد کتول با بيان اينكه کسانی که آزاداندیش هستند به خوبی می توانند تشخیص بدهند که این اقدامات، اقدامات عاجزانه ای است، اظهار داشت: اینگونه تهمت ها و افترائات فرمان عقل آنها نیست، بلکه سرچشمه همه آنها روح عصیان و طغیانگرى است که بر این افراد غالب است.

در پایان گفت: جامعه ما یک جامعه مدنی و اسلام نیز دین رافت است لذا باید درست ترین تصویر را از جامعه اسلامی بروز دهیم و برادران شیعه و سنی درمیانی ضمن حفظ وحدت و انسجام همیشگی خود، این اقدام را محکوم می کنند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2653
بازدید سال:2653
بازدید کل:1924204