عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم.

فرماندار علی آبادکتول در پیام تبریک نوروزی بیان کرد

نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم.

 

 
ابراهیم احمدی فرماندار  علی آبادکتول با صدور پیامی، آغاز سال جدید و  عید باستانی نوروز را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری علی آبادکتول ، متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.
نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است که واژه هایی چون صله ارحام، تفکر، نوآوری، سر زندگی، پاکی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه در اسرار آفرینش تامل و تعمق کنیم.
در سال جدید نیز بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.
امید است بتوانیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید دانش بنیان و اشتغال زایی نامگذاری شده است ، با اتحاد و همدلی بین مسئولین و مردم و رفع موانع تولید و اشتغال در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب موفق و موید باشیم انشاء الله ...
اینجانب ضمن تجدید ارادت به ساحت همه مردم عزیز شهرستان علی آبادکتول، یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب ، دفاع مقدس،   ،خدمت ،مدافعان حرم،سلامت،امنیت ،امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته و به پیشگاه همه آنان درود می فرستم و این عید بهاران، نوروز و سال نو را محضر رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محبوب، دولت عزیز و همه شما مردمان خوب شهرستان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود انشاء الله...
ابراهیم احمدی
فرماندار شهرستان علی آبادکتول

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:1016
بازدید سال:6721
بازدید کل:1928272