عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کار آفرینی فقط به معنای ایجاد اشتغال برای یک قشر نیست

فرماندار علی آباد کتول در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان گفت

کار آفرینی فقط به معنای ایجاد اشتغال برای یک قشر نیست

کار آفرینی فقط به معنای ایجاد اشتغال برای یک قشر نیست

 

احمدی افزود،وظیفه دولت و دستگاههای دولتی است که از طریق مشوق های مالی و اعتباری، کار آفرینی واشتغال زائی توسط بنگاه های کوچک ومتوسط تولیدی وخدماتی را گسترش دهد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، صبح وز پنجشنبه 29 اردیبهشت ،جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری  شهرستان با حضور فرماندارعلی آبادکتول و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و اعضای این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار علی آبادکتول با اشاره به نامگذاری سال 1401 از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان سال تولیدی،دانش بنیان،اشتغال آفرین گفت:اشتغال ، تولید وحوزه اقتصاد از دغدغه های اصلی و جدی ایشان است.

احمدی بیان داشت، کار آفرینی فقط به معنای ایجاد اشتغال برای یک قشر نیست،بلکه می تواند گامی برای تقویت توسعه و تبدیل ایده به واقعیتی سود آور باشد.

 

فرماندارباعنوان اینکه ،اشتغال روستائی یکی از راه حل های رفع مشکل اشتغال شهرستان است. تصریح کرد،بخشداریها، شوراها ودهیاران با استفاده از ظرفیت موجود روستا وکمک گرفتن از امکانات دولتی زمینه ساز عرضه کالا وخدمات روستائیان و گسترش صنایع دستی ومشاغل خانگی باشند.

وی خاطر نشان کرد،توسعه آموزش فنی و حرفه ای با هدف آموزش نیروی انسانی ماهربرای توسعه اقتصادی و شتاب دهی به فرایندتولید در شهرستان امری حیاتی است.

فرماندارتاکید کرد،شناسائی و جذب سرمایه گذاران بومی و غیربومی با هدف رفع محرومیت و اشتغال زائی از اولویتهای این فرمانداری و مدیران شهرستان است.قطعا این موضوع و ایجاد فرصت های شغلی و کاهش نرخ بیکاری نیازمند مدیریت جهادی وتلاش دسته جمعی همه عزیزان است .

کار آفرینی فقط به معنای ایجاد اشتغال برای یک قشر نیست

 

کار آفرینی فقط به معنای ایجاد اشتغال برای یک قشر نیست

 

کار آفرینی فقط به معنای ایجاد اشتغال برای یک قشر نیست

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1528
بازدید سال:7233
بازدید کل:1928784